מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום מזעזע: בגלל סדק בחלון, עלה למשאית ודרס אדם למוות

פרקליטות מחוז דרום פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אחמד אבו אלקיעאן (20) מחורה בגין רצח בנסיבות מחמירות, לאחר שדרס למוות אדם שבמהלך וויכוח בין השניים, סדק את שמשת חלונו.

מכתב האישום, שהגיש עו"ד ואדים סיגל, עולה כי לפני כחודש הגיע אחמד עם רכבו למכון לשטיפת מכוניות בחורה. על רקע בקשתו של המנוח (18) להפסיק להקים רעש במקום התפתח בין השניים עימות מילולי, במהלכו הכה המנוח עם ידו בשמשה הקדמית של רכבו של אחמד וגרם לסדק בשמשה. בתגובה איים אחמד על המנוח: "אתה שברת את החלון ואתה תקבל את מה שמגיע לך על מה שעשית". אז התקשר אחמד לאחיו וביקש ממנו להגיע עם רכב המשא שבבעלות העסק המשפחתי, בסמוך להגעתו של האח, עלה אחמד על הרכב והחל לנהוג בו, זאת למרות שאינו בעל רישיון מתאים. כאשר הבחין אחמד במנוח צועד מולו על המדרכה האיץ את מהירות נסיעתו, תוך שהוא מסיט את הרכב לכיוונו. למרות ניסיונו של המנוח להתחמק השיג אחמד את המנוח ופגע בו בעוצמה באמצעות חזית הרכב. מעוצמת הפגיעה, הוטח המנוח אל הכביש, והרכב שהמשיך בנסיעה, עלה על המנוח ודרס אותו.

לאחר האירוע ברח אחמד מהמקום ונטש את הרכש בישוב סמוך. עוברי אורח שהגיעו למקום, פינו את המנוח שנותר שרוע על הקרקע אל תחנת דלק סמוכה ומשם הובהל על ידי אמבולנס לבית-החולים "סורוקה" שם נקבע מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד סיגל: " …המשיב מואשם בעבירה שדינה מאסר עולם, וכן גרם למות המנוח באמצעות כלי רכב כבד, אשר שימש ככלי נשק בידו, ובאלימות קשה, אשר גרמה למות המנוח כתוצאה מכך."

משאית
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button