חדשות הארץמבזקים

המפונים מביאים בשורה: חדר מיון קדמי ובית מרקחת חדשים יוקמו בערבה

תושבי הערבה התיכונה המארחים אלפי מתפנים מיישובי העוטף יזכו לשירותי רפואה חדשים, בהם חדר מיון קידמי ובית מרקחת

מועצה אזורית הערבה התיכונה אירחה את חדווה אמונה, מנהלת מחוז דרום בשירותי בריאות כללית עם צוותה הבכיר, בכדי לעמוד מקרוב אחר המענים הבריאותיים הרפואיים המסופקים בימים אלו לתושבי הערבה ולמתפנים הרבים מהעוטף.

במהלך הביקור התקבל אישור להקמת חדר מיון קידמי, בית מרקחת ותגבור בשירותי סיעוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בערבה התיכונה שוהים כרגע מעל 2,200 מתפנים רשומים ומדווחים מקרב תושבי העוטף, זאת בנוסף למעל 4,000 תושבי המועצה וכ-4,000 עובדים זרים.

צוותי שירותי בריאות כללית הבינו במהרה את גודל האירוע, שגרם לעומס רב על הצוותים הרפואיים במועצה, ונענו לכל בקשות המועצה, שיתפו פעולה באופן מידי עם צרכי האזור, יצרו יחד מתווה שירותים ייחודי ונגיש ושלחו לאזור צוותי תגבור של רופאי משפחה, אחיות, רפואה יועצת, בריאות הנפש ורפואת שיניים.

לנוכח המצב, אף החליטו לטפל במבוטחי כל הקופות מתוך הבנת הצורך.

חדווה אמונה, מנהלת מחוז דרום בשירותי בריאות כללית: "בשבועיים האחרונים אנו עושים כל שניתן כדי להתאים את השירותים לצרכים שעולים במוקדי הפינוי השונים, מעבר לרפואת משפחה וילדים, גם רפואה יועצת, רפואת שיניים ועוד. סביב הבסיס הקבוע בערבה מרכז הבריאות שעובד מצוין בשגרה, מתאפשרת עבודה יעילה וטובה גם במצב חירום.

אנו פועלים לייצר את השיגרה ששומרת על חוסן קהילתי חברתי ולוודא רצף טיפולי. אני מודה למאיר צור ראש המועצה, לעירית שחר, מנהלת הבריאות, לרופאי המשפחה באזור, לאחיות המסורות ולכל הצוותים, העובדים יום וליל, המצטיינים במקצועיות, מסירות נפש ועשייה חסרת פשרות".

ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה מאיר צור: "אנו שמחים ומברכים על שותפות אמיתית וחזקה עם שירותי בריאות כללית, ומודים לצוותים היקרים על שליחותם הייחודית והאמיצה במהלך כל השנה והשבועיים האחרונים בפרט ואל מול אילוצים לא פשוטים, הראויה להערכה כל יום מחדש"

אמר צור והוסיף "אני מודה גם לצוותי המועצה העובדים לילות כימים לטובת תושבי העוטף, לרבות הקמת מסגרות חינוכיות למעל 600 תלמידים, וכן לתושבים שלנו, המארחים משפחות גם בבתיהם הפרטיים, ודואגים להם מכל הלב לקורת גג, ציוד, ארוחות, תמיכה נפשית, פעילויות פנאי להפגת המתח וכל עזרה שניתן להעניק"

מאיר צור ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה וחדווה אמונה מנהלת מחוז דרום בשירותי בריאות כללית
*צוותי מועצה אזורית הערבה התיכונה ומחוז דרום בשירותי בריאות כללית
צילום: מועצה אזורית הערבה התיכונה
מאיר צור ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה וחדווה אמונה מנהלת מחוז דרום בשירותי בריאות כללית
*צוותי מועצה אזורית הערבה התיכונה ומחוז דרום בשירותי בריאות כללית
צילום: מועצה אזורית הערבה התיכונה

Back to top button