חדשות חוץמבזקים

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לקה בהתקף לב ועבר החייאה?

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לקה אתמול בהתקף לב בביתו ועבר החייאה, כך מדווח היום (שני) ערוץ הטלגרם General SVR, שמנוהל על ידי גנרל לשעבר בשירות הביון הרוסי, בשם הבדוי ויקטור מיכאילוביץ'.

בדיווח נטען כי אתמול, בסביבות השעה 21:05 (שעון מוסקבה), שמעו אנשי הביטחון של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שהיו בתפקיד במעון, רעש וקולות של נפילה שהגיעו מחדר השינה של הנשיא. שני קציני ביטחון נכנסו מיד לחדר השינה של הנשיא וראו את פוטין שוכב על הרצפה ליד מיטתו והשולחן עם האוכל והשתייה הפוך. ככל הנראה הנשיא נפל, נחבט בשולחן והפיל אותם ארצה, מה שגרם לרעש.

פוטין נראה שוכב על הרצפה כשהוא מגלגל את עיניו. מיד הוזעקו הרופאים שהיו במשמרת במעון וממוקמים באחד החדרים הסמוכים. הרופאים ביצעו בו פעולות החייאה, לאחר שקבעו כי הנשיא בדום לב. העזרה ניתנה בזמן וליבו של פוטין שב לפעול והוא חזר להכרה, נטען בדיווח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד צוין בדיווח בערוץ הטלגרם כי הנשיא פוטין הועבר לחדר מאובזר שבו הותקן הציוד הרפואי הדרוש להחייאה, למעשה מחלקה לטיפול נמרץ המצוידת בטכנולוגיה העדכנית ביותר. מצבו של הנשיא התייצב והוא נמצא כעת בפיקוח רפואי מתמיד.

"כבר דיברנו שוב ושוב על ההידרדרות בבריאותו של פוטין, על רקע האונקולוגיה ומספר מחלות אחרות." נכתב בהודעה שערוץ הטלגרם, "מקרה זה של דום לב הדאיג מאוד את המעגל הפנימי של הנשיא, למרות העובדה שהרופאים המטפלים כבר הזהירו שפוטין חולה מאוד ושלא סביר שיחיה עד סוף הסתיו."

עוד נטען בדיווח כי "לאחרונה, כל הפגישות והאירועים הרשמיים מנוהלים על ידי כפיל הנשיא. לאחר הידיעות על התקרית בערב, מספר מקורבים לפוטין יצרו קשר טלפוני זה עם זה והסכימו לקיים היום התייעצויות בנוגע לפעולות אפשריות אם הנשיא ימות בימים הקרובים."

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. צילום: הקרמלין

Back to top button