בידורמבזקים

בתו של הזמר הלכה לעולמה, "ללא מילים. אין לי כבר מה להגיד. נשבר הלב"

מעיין קלה מועלם, בתו של הזמר איציק קלה הלכה היום (שני) לעולמה בטרם עת. היא הובאה למנוחות הערב בבית העלמין האזורי נס הרים.

המפיק והיוצר שלומי סמוכה הביע צער עמוק על מותה של מעיין וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני ללא מילים. אין לי כבר מה להגיד. איציק קלה אהוב ליבי חברי היקר. אני כל כך משתתף בצערך הכבד על המוות הטראגי של בתך מעיין קלה מועלם המדהימה!!! עד שקצת התאוששת ממחלה ארורה והחלטת לחזור לבמות וסגרנו הופעה שלך אצלנו. קיבלת מכה קשה ואיבדת את הבת היקרה שלך מעיין אין מילים בפי. נשבר הלב. איציק וציונה אהוביי ליבי , הלב שלי יוצא אליכם."

מהמועצה המקומית צור הדסה נמסר: "ברוך דיין האמת, אנו משתתפים בצערם של משפחות קלה ומועלם, בפטירת מעיין ז"ל. ההלוויה תתקיים היום, יום שני, ח' בחשוון, 23/10/23, בשעה 16:45, בבית העלמין האזורי נס הרים. יושבים שבעה ברחוב סייפן 11 צור הדסה. מחבקים, מחזקים ומקווים שלא תדעו עוד צער".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הזמר איציק קלה במשך ארבע שנים לא שר בעקבות התמודדות עם סרטן במיתרי הקול. רק בחודשים האחרונים שב להופיע על הבמות. לפני 15 שנה כמעט שאיבד את אישתו בפיגוע לאחר שנפצעה קשה בשנת 2012 כשמחבלים יידו אבנים על רכבה. היא הייתה 15 ימים ללא הכרה והרופאים כבר אמרו לו ש"אין לה סיכוי".

יהי זכרה ברוך.

Back to top button