מבזקיםתנועה ותחבורה

שיקום כבישי הצפון: השרה רגב הורתה לגבש תוכנית שיקום מתאימה

במהלך פגישה עם ראשי רשויות בגבול הצפון היום (שלישי) הנחתה השרה רגב את חברת 'נתיבי ישראל' לגבש תכנית לשיקום הכבישים שנפגעו כתוצאה מתנועת כלי הרכב הכבדים של צה"ל

השרה רגב אמרה: "הנחיתי את חברת 'נתיבי ישראל' לגבש תכנית לשיקום תשתיות הכבישים שניזוקו כתוצאה מתנועת כלי רכב כבדים בהם טנקים ונגמשי"ם של צה"ל בצפון". כך אמרה היום (ג') שרת התחבורה והבטיחות בדרכים וחברת הקבינט תא"ל (במיל') מירי רגב בפגישת עבודה מקצועית שקיימה עם ראשי רשויות מהצפון במועצה האזורית 'מעלה יוסף".
והוסיפה: "השגנו תקציב של כמליארד שקלים לשיקום תשתיות הכבישים שניזוקו, ואם יהיה צורך נשיג תקציבים נוספים. התשתיות חייבות להיות תקינות, וככל שהן מסכנות חיי אדם יש לתקן אותן באופן מיידי" הוסיפה השרה רגב, וציינה כי היא תעלה בקבינט הכלכלי גם את סוגיית שיקום הכבישים העירוניים שניזוקו במהלך פעילות צה"ל.

פגישה - ראשי רשויות הצפון - שרת התחבורה - מירי רגב
צילום: דוברות משרד התחבורה

במהלך ביקורה בצפון, בישרה השרה רגב לראשי הרשויות, כי תמליץ בקבינט הכלכלי בו היא חברה, על ביטול ארנונה לתקופה של שלושה חודשיים בכל אזורי קו העימות, לכלל האזרחים ולא על דחייתה בלבד.
שרת התחבורה ציינה בישיבה כי הורתה לאנשי המקצוע במשרדה, להאריך את ה'קול קורא' שפרסם המשרד לרשויות המקומיות ברחבי הארץ המיועד לתקציבי תשתיות ברשויות.
במהלך הישיבה אמר מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן כי "בהנחיית השרה רגב משימת העל של המשרד במשך מצב החירום הוא שימור הרצף התפקודי בכל רחבי הארץ למרות האתגרים שמייצרת המלחמה, וזאת, בכדי לאפשר את פעילותו הרציפה של המשק, ואת מערך השירות לאזרח בתקופת הלחימה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראשי הרשויות דנו עם השרה רגב גם בסוגיות בטחוניות הנוגעות לישובים בצפון, זאת בתוקף תפקידה כחברת הקבינט המדיני-ביטחוני. השרה רגב הבטיחה לפעול בין היתר על מנת להחזיר את כלי הנשק לכל כיתות הכוננות בערים וביישובים הנמצאים באזורי קו העימות, ולהציג את כל הבקשות שהעלו בפניה ראשי הרשויות בישיבת הקבינט הקרובה.
בסיום הישיבה הנחתה שרת התחבורה רגב את אנשי המקצוע שהתלוו לסיור, לספק מענה מיידי לסוגיות שעלו במהלך הדיון, תחבורתיים מקומיים, הסדרי חניות, צמתים, תאורה ומפגעים בכבישים.
בישיבה נטלו חלק משה קונסקי רה"ע כרמיאל, אקרדי פומרנץ רה"ע מעלות תרשיחא, רונן מרלי רה"ע נהריה ושמעון גואטה ראש מועצת מעלה יוסף שארח את הישיבה.

Back to top button