חדשות הארץמבזקים

פרויקט חוצה יבשות: הם לא לבד! כך גם אתם תוכלו לסייע בהחזרת החטופים

ב- 7 באוקטובר יותר מ- 220 אזרחים חפים מפשע נחטפו משטח ישראל על ידי מחבלי חמאס-דאעש ונלקחו לרצועת עזה, שם הם מוחזקים מאותו יום. בין החטופים יש תינוקות בני 3 חודשים ועד קשישים בני 90. האנשים האלו נחטפו במהלך מתקפת טרור אכזרית שבמהלכה נטבחו, נאנסו ועונו למוות יותר מ-1,400 ישראלים בהם ילדים קטנים, נשים, גברים וקשישים.

על מנת להשיב את החטופים חזרה אל ביתם בישראל באופן מידי הוקם פרויקט ענק ששותפים לו אלפי אנשים מרחבי העולם. תמונותיהם של החטופים מופצים במאות ערים בעולם ובמקומות ציבוריים הומי אדם. בנוסף הוקם אתר אינטרנט בכתובת: https://www.kidnappedfromisrael.com שדרכו ניתן באופן עצמאי להוריד פוסטרים להדפסה עצמית.

חטופים
צילום: מתוך אתר https://www.kidnappedfromisrael.com/

בפרויקט מופעל במסירות על ידי אלפי מתנדבים פעילים משש יבשות: מסידני, החל מסידני, אוסטרליה ועד בירות אירופה הגדולות, וכוללים יותר מ-30 מדינות בארה"ב, דרום אמריקה, אסיה ואפריקה, כאשר כולם מאוחדים לשם מטרה אחת והיא – החזרת החטופים לבתיהם בשלום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שראינו את הזוועות של מתקפת הטרור, אנחנו כבר לא יכולים לישון בלילה עד שהילדים, הנשים, הקשישים והמשפחות האלה יהיו בטוחים. האם אתם יכולים?

הכרזות נוצרו ועוצבו על ידי קבוצה קטנה של ישראלים שבסיסה בניו יורק – האמנים ניצן מינץ ודדה בנדיד, בשיתוף המעצבים טל הובר ושירה גרשוני.

על מנת להיות חלק במאמץ להשבת החטופים ולהעלות את המודעות ולהחזיר את הילדים האלה הביתה! אנא הורידו והדפיסו כמה שיותר עותקים בצבע או בשחור לבן בבית או בחנות דפוס מקומית. בעזרת סרט דבק או אקדח סיכות, הציבו כמה שיותר פוסטרים במרחב הציבורי – בכל מקום אפשרי: על שלטי חוצות, תחנות תחבורה ציבורית, עמודים, או כל נקודה אחרת בחוץ יצליחו! ליצור תהודה שתפעיל לחץ לשחרורם. אנא פעלו בהקדם האפשרי במהלך הימים הקרובים. תעדו ושתפו עם חברים נוספים על מנת להגיע לכמה שיותר, זה חשוב! היו ברוכים ושמרו על עצמכם ומשפחותיכם ♥

לחצו כאן עמוד הפייסבוק של הפרויקט

לחצו כאן לעמוד האינסטגרם של הפרויקט

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button