מבזקיםפוליטי / מדיני

"הדבר הנדרש הוא להעביר את הלחימה לשטח האויב"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיע הבוקר (רביעי) לסייר ברשויות בצפון הארץ. במהלך הסיור הגיע ליברמן למעלות תרשיחא יחד עם ח״כ יבגני סובה, לקבל סקירה מראש העיר, מר ארקדי פומרנץ. בסיור בשכונות בעיר ראה ח"כ ליברמן את מצב המקלטים. משם המשיך למועצה המקומית מטולה, שם קיבל עדכון ביטחוני מראש המועצה, מר דוד אזולאי. את הסיור סיים במועצה המקומית קצרין ונפגש עם ראש המועצה מר דמיטרי אפרצב, ועם כיתות הכוננות בחמ״ל המבצעי.

מדברי ח״כ ליברמן: "כרגע אנחנו נמצאים במטולה עם גדוד מילואים שבאמת עושה פה עבודה יוצאת מן הכלל, עם הרבה מוטיבציה ועם הרבה מצב רוח. באמת כל הכבוד. הדבר החשוב ביותר הוא לייצר מרחב ביטחון, אזור ביטחון (אזור חיץ), ברוחב של ארבעה ק״מ לתוך לבנון. לא יתכן שאזור הביטחון הוא בתוך ישראל, זה בניגוד לכל המורשת ולכל התורה של צה״ל. הדבר הנדרש הוא להעביר את הלחימה לשטח האויב."

עוד אמר: "בנוסף, הדבר שהכי מתבקש כעת זה להחזיר את תכנית מיגון הצפון. לא יכול להיות שתקציב תכנית מיגון הצפון שאישרתי פעמיים, פעם אחת כשר הביטחון ובפעם השניה כשר האוצר, נלקח לטובת הסכמים קואליציוניים. את כל הכספים הקואליציוניים והתקציבים של כל המשרדים המיותרים חייבים לקחת ולהשקיע בעורף ישראל.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות משרד האוצר

Back to top button