אינטרנטמבזקים

קבוצת האקרים ישראלית במסר תקיף ומאיים למזכ"ל חיזבאללה, "צופים בך"

קבוצת ההאקרים הישראלית "We Red Evils" שלחה הערב (רביעי) מסר תקיף למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שבלבנון והזהירו אותו מפני המשך הירי לעבר שטחה של מדינת ישראל.

בהודעת קבוצת ההאקרים נמסר: "לחסן נסראללה, מנהיג החיזבאללה. הפסק את ההפגזות בצפון ישראל, מיד. הינך ידוע בתור אדם שמנסה לרצות את חמאס ואיראן, ומנסה להכנס למשחק ולרצות את האחרים, ולהראות שאתם יעילים. אך בסופו של דבר, לבנון תמצא את עצמה במלחמה קשה מאוד".

ההאקרים מוסיפים ומזהירים את נסראללה: "אנחנו, Red Evils, צופים בך מקרוב ואנו נמצאים עמוק במערכות שלכם. אנחנו בנקודה אסטרטגית וחזקה שמאפשרת לנו להשמיד את המערכות שלכם בכל רגע נתון, כולל מערכות צבאיות משוכללות ומתקדמות אשר מבוססות על בינה-מלאכותית. אנו ניצור כאוס שעמך לא ראה עדיין. ראה בהודעה זו כאזהרה, הבחירה היא כולה שלך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציין כי מדובר בקבוצת האקרים שמונה עשרות לוחמי סייבר של ישראלים, ביניהם יוצאי יחידות מודיעין בצה"ל, 8200 ועוד, בעלי ועובדי חברות סייבר גדולות ומתכנתים. עד כה הצליחה הקבוצה שהוקמה עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר להביא לא מעט הישגים, כאשר הבולטים שבהם: ניתוק החשמל לעשרות אלפים תושבים באיראן, פריצה למערכות פנימיות במדינה והפצת המאגר ברחבי הרשת והשבתה של עשרות אתרי חמאס ואתרים פרו-פלסטינים שתומכים בחמאס.

"חמאס עשה טעות קשה שהוא פתח במלחמה נגד העם הכי חזק במזרח התיכון.. זאת הטעות הכי קשה שהם היו יכולים לעשות והם עוד יתחרטו על זה. חמאס וכל הסובבים אותו תתכוננו לקבל מכה כואבת שאפילו הסהר האדום לא יצליח לטפל בה… הפתעות בהמשך." מבטיחה קבוצת ההאקרים הישראלים.

קרדיט: @WeRedEvils 🇮🇱

Back to top button