חדשות הארץמבזקים

"קיבוץ נחל-עוז עבר אסון כבד – חברים יקרים נחטפו"

על רקע הטרור האכזרי שפקד את תושבי עוטף עזה והדרום, נפגשו היום (רביעי) נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, עם תושבי קיבוץ נחל עוז השוהים בקיבוץ משמר העמק. אל הביקור התלוותה מנכ״לית הסוכנות היהודית אמירה אהרונוביץ. תחילה, ביקרו בחמ״ל נחל עוז שהוקם בקיבוץ ושמעו ממנהליו על האבדות, הצרכים והקשיים איתם הם נאלצים להתמודד בימים אלה.

לאחר מכן נפגשו הנשיא ורעייתו עם ילדי הקיבוץ, הנשיא פנה אל הילדים, עודד אותם לשתף את הרגשות והמחשבות איתן הם מתמודדים בעת הכואבת הזו ואמר להם: ״יש כוח עצום בלהיות קבוצה, תסתכלו על ציפורים עפות יחד, אתם בדיוק כמו הציפורים. באנו לחזק ולשמוע אתכם.״ הילדים שיתפו את הנשיא בסיפורים האישיים שלהם מיום שבת הנורא, ולסיום נשיא המדינה ורעייתו הזמינו אותם לבית הנשיא.

לבסוף, נשיא המדינה נפגש עם חברי קיבוץ נוספים, שמע מהם את מכאובם, ביקש לחזק את ידם ואמר: ״קיבוץ נחל-עוז עבר אסון כבד, איבד חברות וחברים. חברים יקרים נחטפו. ישבנו עם הקהילה, שפונתה למשמר העמק, במשך כל הבוקר לבכות ולחבק, לשוחח ולנחם, לעזור ככל שניתן ולהתחיל לסייע לצאת מהאופל. ישבנו גם עם ילדי הכיתות שהחלו לשוב למסגרת. רוח אדירה מפעמת בעם שלנו והיא נמצאת במקומות בהם יושבים אזרחים יקרים שנעקרו מבתיהם. אני קורא לציבור להמשיך לתמוך, לסייע ולחזק את אחיותינו ואחינו בכל אתר ואתר. עם ישראל חי!״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נחל עוז - יצחק הרצוג
צילום: בית הנשיא
נחל עוז - יצחק הרצוג
צילום: בית הנשיא
נחל עוז - יצחק הרצוג
צילום: בית הנשיא
נחל עוז - יצחק הרצוג
צילום: בית הנשיא
נחל עוז - יצחק הרצוג
צילום: בית הנשיא

Back to top button