חדשות הארץמבזקים

סרטון הסברה מצוין של השרה מאי גולן: איזה אל רוצה לראות ראשים ערופים?!

השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן פרסמה לפני זמן קצר (חמישי) סרטון הסברה מצוין עם כתוביות בעברית ובאנגלית שבו היא מתארת את הזוועות שישראל חוותה ביום ה-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס-דאעש.

גולן סיפרה על חמשת בני משפחת קוץ, ההורים לבנת ואביב ושלושת ילדיהם רותם, יונתן ויפתח שנשחטו על ידי מחבלי חמאס בביתם בכפר עזה ביום הטבח. "משפחה שלמה שנמחקה באכזריות מעל פני האדמה".

היא המשיכה לתאר בסרטון את הזוועות וסיפרה על ילד בן 9 וילדה בת 6 שהסתתרו בתוך ארון, ללא מים ואוכל במשך 14 שעות מפני המחבלים הארורים. על יולדת שנשחטה לאחר שעוברה הוצא מחוץ לרחמה ונורה בזמן שהוא עדיין מחובר בחבל הטבור אליה. על אונס נשים ברוטלי, רצח סדיסטי על ידי עריפת ראשים, שריפת אזרחים בעודם חיים, דקירת נשים בהיריון, רצח של ילדים ותינוקות וחטיפת אזרחים קשישים, גברים, נשים וטף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"תחשבו שהאנשים האלה עושים את זה בשם האל. איזה אל רוצה לראות ראשים ערופים?! אונס נשים?! רצח ילדים?! שריפה נשים?! איזה אל?" אמרה גולן וסיפרה איך ישראל הצילה את חייו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר כשרופאים בישראל הוציאו גידול סרטני מראשו כשהיה כלוא בישראל. "אותם ואת בני משפחותיהם הוא חזר כדי לרצוח, תארו לעצמכם כמה רוע יש באנשים האלו", אמרה.

השרה גולן התייחסה גם לטענות על חפים מפשע בעזה ואמרה כי "אלפי אזרחים לקחו חלק במסע הרצח הזה. לראות בסרטונים את השמחה בעיניהם של המסתננים והאזרחים מעזה – זה לא אנושי". גולן הוסיפה כי "מי שבחר בבחירות דמוקרטיות את חמאס אלה אותם אזרחים. מי שלא מתקומם נגד אותם עשרות אלפי מחבלים – הם האזרחים."

גולן הזכירה גם את דבריה החשובים של רה"מ לשעבר גולדה מאיר ז"ל שאמרה כי "אם הערבים יניחו את נשקם לא תהיה יותר מלחמה, אך אם ישראל תניח את נשקה – לא תהיה יותר מדינת ישראל".

היא התייחסה גם לשימוש של ארגוני הטרור בעזה באזרחים כמגן אנושי ואמרה: "מי מסכן ככה את בני עמו? מי יורה בסמוך לבתי ספר? לבתי חולים במרכזי אוכלוסיה? רק רוע שלא ניתן לתאר אפילו בחשיבה מערבית".

Back to top button