חדשות הארץמבזקים

פנייה בהולה לעירייה: "חובתכם להגן על התלמידים, מדובר בפצצה מתקתקת!"

עו"ד יחזקאל רוזנבלום, יו"ר "הרשימה המאוחדת למען ביתר" שיגר היום (חמישי) מכתב בהול לעיריית ביתר עלית ולמשרד הביטחון בדרישה למגן את כל מוסדות החינוך בעיר.

במכתבו ציין עו"ד רוזנבלום כי "אין זה סוד, כי בשל הזנחה רבת שנים שוכנים מוסדות חינוך רבים בעירנו במבנים ניידים או מבנים ללא קירות קשיחים וללא פתרונות מיגון מפני התקפת טילים. החל מתלמודי תורה, בתי ספר לבנות, ישיבות קטנות וגדולות ותיכונים וסמינרים לבנות. איש לא נעדר. כך גם בתי כנסת ובתי מדרש רבים מספור, כולל בעלי ציפויי האבן. בימים כתיקונים, הדבר מהווה אי נוחות רבה, ומצריך זהירות יתירה מפני דליקות. אולם בשעת מלחמה, כפי שאנחנו כעת, מדובר בפצצה מתקתקת! באסון!"

עו"ד רוזנבלום מבהיר במכתבו כי "דוקא בשעת מלחמה זקוק עם ישראל ליותר לימוד תורה, וליותר הבל פיהם של תשב"ר, ולכן שבעתיים חשוב להגן עליהם. אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה: הקצו עוד היום חדרי בטחון ניידים לאותם מוסדות!!! זמן התראת טילים לביתר עילית הינו 90 שניות בלבד מהשיגור. בזמן זה על כל התלמידים והתלמידות יחד עם צוותי ההוראה להספיק להגיע למרחב מוגן. במבנים הזמניים הללו, ובסביבתם, אין מרחבים מוגנים, ופתיחת הלימודים במוסדות תהווה למעשה את הפקרתם של ילדינו! חובתכם להגן על תושבי העיר! חובתכם להגן על התלמידים במוסדות החינוך!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא הסביר כי "הפתרון היחיד שהינו זמין במהירות, יעיל ובמחיר סביר הוא מרחב מוגן נייד, אותו ניתן להציב צמוד למבנה, כך שניתן יהיה להגיע אליו בתוך הזמן הדרוש. דווקא כדי לחזק את קול התורה בעיר חובה להגן על נפשות ילדינו ולטפל בעניין באופן בהול!"

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button