סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה מהקריה בתל אביב

ראש הממשלה בנימין נתניהו מהקריה בתל אביב:
״אזרחי ישראל, אני מבקש לעדכן אתכם בכמה דברים מפגישתי עם הנשיא ביידן. אתמול בלילה, עוד טרם המראתו של הנשיא לישראל, הצגתי בפניו הוכחות חותכות לכך שהג׳יהאד האיסלאמי, ולא צה״ל, הוא זה שירה את הטיל והוא זה שפגע בבית החולים בעזה. הנחיתי את מערך ההסברה הלאומי שלנו ואת צה״ל להפיץ את ההוכחות הללו, והעולם היום יודע את האמת. הוא ישמע את זה גם במועצת הביטחון.

זאת הפעם הראשונה שנשיא ארה״ב מגיע לישראל בזמן מלחמה. דיברתי איתו על הזוועות שעברו עלינו. על הכאב הנורא של השכול והיגון שפוקדים את כולנו. על גבורת לוחמינו. על תעוזת אזרחינו ועל האחדות שבתוכנו.

בביקור היום השגנו דבר בעל חשיבות עליונה עם תרומה עצומה לביטחוננו: סיוע ביטחוני עצום למדינת ישראל, סיוע בהיקף חסר תקדים, כולל סיוע שמעצים עוד יותר את יכולת המלחמה שלנו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעניין החטופים, הבהרתי בפני הנשיא ביידן שלושה דברים: ראשית, דרשתי את החזרת החטופים, ואנחנו עובדים יחד להחזרתם בכל דרך אפשרית. שנית, עד להשבתם, אנחנו דורשים ביקורים של הצלב האדום אצל חטופינו. שלישית, לא נאפשר סיוע הומניטרי של מזון ותרופות משטחנו לרצועת עזה.

הנשיא ביידן בא לכאן לא רק במילים מרגשות ומנחמות, שנגעו בלב האומה כולה, הוא בא הנה גם במעשים: בפגישתנו היום סיכמנו על פעולות ומעשים שמבטיחים את המשך המלחמה הצודקת שלנו. הסכמנו על שיתוף פעולה שישנה את המשוואה בכל הגזרות, ויסייע לנו להשיג את מטרות המלחמה.

אזרחי ישראל, אחיי ואחיותיי, עם ישראל חי – ועם ישראל ינצח״.

וידאו: עומר מירון / לע״מ
סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

34 תגובות

  1. בושה וחרפההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    עברו כבר 4.5 יממות!!! וביבי כהרגלו ממתין וממתין ומחכה ומחכה ומתמהמה ומתמהמה!!!!!

    צוק איתן שהיה עם ביבי היה 51 ימים!!!!!!

    מה שהיה צריך לעשות:

    א. 24 שעות הראשונות: לשטח את כל עזה שורה אחרי שורה מצפון לדרום.

    הכל כמובן עם פצצות "טפשות" ולא הטילים שכל אחד מהם עולה הון עתק. או עם ארטילריה, למה יש חיל תותחנים???

    כל התושבים היו בורחים כבר בהורדת השורה הראשונה מהפחד למצרים, ומשם יעברו למדינות שונות בעולם. הם בעצמם רוצים את זה. אחוז גדול ואולי הרוב רוצה לעבור משם פשוט חמאס לא מרשה לו והם בתחבולות יוצאים משם בהמוניהם (חפשו על זה בגוגל). הרבה מדינות כמו מדינות המפרץ משוועים לעובדים ויקבלו אותם.

    ב. 24 שעות שניות להכניס את כל המגוייסים בחלוקה לפי איזורים ולוודא עם אמצעים תרמיים שלא נשאר אפילו אחד.

    ג. 24 שעות לאחר מכן לפנות עם אלפי משאיות את ההריסות ולשים בתים בשיטה הסינית-מודולרית. להתחיל מקו הגבול החדש כלפי פנים. בבתים ליישב יהודים. לא חסרים יהודים שישמחו לגור שם או כי הם באמת רוצים כי יש להם בעיות כלכליות או מסיבות של התנדבות לזמן מסויים. אגב, כך גם נזכה מבחינה כלכלית בהורדת מחירי הדיור בכל רחבי הארץ.

    זהו!!!!

    עד אתמול בבוקר הכל היה אמור להיות גמור!!!!

    במקום זה – עוד פעם הפצצות מהאויר, שאמנם "נראה" מרשים, אבל זה היה בעבר ולא שינה כלום. ואת כל ההריסות אפשר לפנות ולבנות מחדש בזמן לא רב, אז מה זה נותן??

    אבל הכי גרוע זה החוסר הבנה של אלמנט הזמן. כי המלחמות בימינו עובדות על עניין הזמן. ככל שעובר הזמן – מתחילים הלחצים הבינלאומיים, כל רעשי הרקע השנים, ואינספור בעיות מבעיות שונות. יש עומק לביטוי זבנג וגמרנו. אם ב-24 שעות הראשונות היו משטחים לחלוטין את כל עזה – היו מבינים את זה.

    אבל ביבי בגלל כל הפחדים והחרדות והאטימות וכו' וכו' וזה שהשיקול היחיד שלו זה מה יעזור לו להיות כמה שיותר ראש ממשלה – הוא פשוט לא מרגיש את זה, לא שם לב מה קורה וכו' וכו'.

    ואת מי עכשיו מצרפים???? את גנץ המטומטם החולני שתפקד גרוע בצוק איתן ("נאום הכלניות", חיילי גולני ועוד אינספור) ואייזנקוט המטומטם עם אלאור אזריה שעד היום ההשפעה של זה ניכרת ביותר ואנשים לא יודעים האם מותר לירות או אסור ומהססים מהפחד שייזרקו לכלא ויעשו עליהם משפט שדה וכו'.

    כל פעם ביבי מפספס. ב2005-2006 היה אפשר להפציץ את איראן ופספס. בתקופת טראמפ יכל להכיל ריבונות ועוד מלא דברים ופספס. ועכשיו מפספס את זה. וזה כמובן בנוסף לכל הרוע שלו עם ההתנתקות שהיה בעד, חברון, שחרור 1027 מחבלים עם שליט שבגלל השחרור הזה כל מה שקורה עכשיו קורה (העיקר שאז אמרו שאפשר להשתלט על מי שישתחרר וזה לא בעיה וגם בהתנתקות ברק המטומטם אמר שאם יעוף טיל אחד וכו' וכו') ועוד אינספור דברים.

    פשוט בושה וחרפה!

    עדיף לשים ב"קבינט" 4-5 ח'ברה בני 18 מאיזה מכינה עם ראש על הכתפיים, הגיון ורגשות יהודיים אמיתיים, והם ינהלו את הכל פי אינסוף יותר טוב מביבי, גנץ, אייזנקוט וכו'.

    בושה וחרפההההה!!!!!!!!!!!!!!!

  2. בקשה מלב שבור

    הלב של המדינה שלנו ממש שבור, זה מורגש על הבשר, זה נמצא באוויר. וכמו שאמר המקובל מנחם מנדל מקוצק "אין שלם מלב שבור". כאשר הלב שבור הוא רגיש לשבר, ומשתוקק מאוד לתקן, להביא אותו להיות לשלם.

    לב שבור נמצא במצב חשוף וחסר הגנה, אז הוא מבחין בכל מחשבה לא נקייה שעוברת בו ומסוגל להצטער עליה. אתמול הלב היה גס יותר ופחות שברירי, אז שמחה לאיד או סתם אדישות היו יכולות לעבור מתחת לרדאר בלי למשוך תשומת לב. והיום הוא יכול לקלוט כל מחווה של ריחוק מצידו לאחיו, להזדעזע ממנה ובאופן טבעי לבקש אז לתקן את הלב: שלא תחלוף בו מחשבה רעה על רעהו, שלא תיכנס ליצנות וחוסר רצינות, זלזול או גאווה ביחס שלו לזולת.

    ואז הוא גם קרוב יותר לכוח העליון. כי מי שאין לו מה לבקש מהבורא אין לו קשר איתו. ולבקש מהבורא אפשר רק דבר אחד: שיתקן את הלב, משבור לשלם. שליבו יידבק ויתאחד בכולם.

    אנחנו לא צריכים לקוות לשבירת הלב ולגרום לה באופן מלאכותי, אלא שליבנו ממילא שבור עכשיו וזאת הזדמנות גדולה לבקש תיקון, להתפלל לקרב את כל ישראל שיהיו כאיש אחד בלב אחד.

  3. والله مهما طال بينا الزمن نهايتكم علي ايدينا احنا كمصريين وانتو متأكدين من ده كويس وعارفينه وهيحصل وكان وعد ربي حقا ..

  4. ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר אתמול (ראשון) את הנוסעים לעיר אומן באוקראינה לקראת ראש השנה, ובהודעת לשכתו ביקש לחדד כי "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה ועל אדמת אוקראינה

  5. BELOVED 💚ISRAEL 💚 IN THE DEPTHS OF MY HEART!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  6. GOD PROTECT GREAT ISRAEL!💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

  7. GOD BLESS GREAT ISRAEL!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Back to top button