חדשות חוץמבזקים

השגריר ארדן בעצרת האו"ם: "היום הזה יירשם בהיסטוריה לדיראון עולם"

שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן נאם בדקות האחרונות (שבת) בעצרת הכללית של האו״ם לאחר שהעצרת תמכה והעבירה את הצעת ההחלטה שהגישה ירדן. ההצעה המוטית לא מזכירה כלל את חמאס וקוראת להפסקת אש. השגריר ארדן: ישראל תמשיך להגן על עצמה ולעשות כל שנדרש עד להשמדת חמאס ויכולותיו והשבת החטופים״

השגריר ארדן: ״היום הזה יירשם בהיסטוריה לדיראון עולם כיום שבו האו״ם איבד לחלוטין את הלגיטימיות ואת הרלוונטיות שלו. היום הובהר שהאו״ם אינו מחויב למנוע זוועות, אלא לעודד זוועות״.

השגריר הבהיר: "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה ולהבטיח שהטבח שביצע חמאס לא יקרה שוב לעולם, והדרך היחידה להבטיח זאת היא מחיקתו של חמאס ותשתיות הטרור שלו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השגריר ארדן הטיח בשגרירים באולם העצרת: "למה אתם מגינים על רוצחים?! למה אתם מגינים על מחבלים שערפו ראשים של ילדים וחטפו תינוקות?! מה מטרת ההחלטה הזו? הפסקת אש שתקשור את ידיה של ישראל ואת היכולת שלה להגן על עצמה? פשוט חרפה".

השגריר אמר: "ההחלטה הזו לא מציינת את חמאס אפילו לא פעם אחת. כאילו המלחמה הזו התחילה מאליה. מי שבאמת רוצה למנוע נפגעים, צריך היה להתנגד להחלטה ההזויה הזו ולתמוך במלחמה של ישראל בארגון טרור ג׳יהדיסטי. מי שבאמת רוצה לעצור את המלחמה, צריך לקרוא לחמאס להפסיק לשגר טילים על אזרחינו, להסגיר את המחבלים ולהחזיר באופן מיידי את החטופים. אז המלחמה הייתה נעצרת מיד".

עוד הוסיף: "כולכם יודעים שאם תהיה לחמאס הזדמנות- הוא יבצע טבח נוסף. ושוב ושוב ושוב. עד שלא יישאר אף יהודי לרצוח. לא הספיקו לכם 17 שנים של ירי טילים ורקטות על אזרחינו כדי להבין?"

השגריר ארדן הבהיר שלמרות החלטת העצרת: "ישראל תעשה את כל מה שצריך כדי להשמיד את תשתיות הטרור של חמאס ולהחזיר את חטופינו הביתה".

צילום: האו"ם – UN
צילום: האו"ם – UN
צילום: האו"ם – UN
צילום: האו"ם – UN

Back to top button