חדשות הארץמבזקים

כבאות והצלה: "מעבר למצב חירום וגיוס מלא במחוזות צפון חוף ודרום"

נוכח התרחבות הלחימה והצפי המידי להרחבת האיומים בגזרות השונות עבר מערך הכבאות והצלה היום (שבת) החל משעות הבוקר המוקדמות למצב חירום מלא ולתגבור כוחות בדגש על מחוזות דרום, צפון וחוף.

ע"פ הנחיית נציב כיבוי והצלה רב טפסר אייל כספי הכוחות יהיו מוכנים למתן מענה מציל חיים בכל הגזרות ובכלל זה תרחישים עם ריבוי אירועים וזירות כתוצאה מהרחבת איום הטילים על העורף.

המערך יתן מענה למשימות כיבוי, חילוץ מהרס ואירועי חומרים מסוכנים במתאר מלחמתי כפי שעשה מתחילת המערכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת ההיערכות הלוחמים ותגבור הזרוע המבצעית יתוגברו גם מרכזי השליטה וטייסת הכיבוי תעמוד בכוננות מירבית.

רב טפסר אייל כספי מסר כי: "כוחות צה"ל הגבירו ביממה האחרונה את המאמץ המשולב – באוויר בים וביבשה וגרמו לחמאס אבדות קשות תוך חיסול יכולות צבאיות ותשתיות על מנת להכריע את הטרור.

מערך כבאות והצלה נמצא במוכנות גבוהה להתקדמות המערכה, המפקדים והלוחמים ערוכים ודרוכים גם בגזרות הנוספות למתן מענה מציל חיים ועוצמתי לתושבי ישראל כפי שעשינו עד כה.

איבדנו במערכה חמישה לוחמי אש, וחמישה מתנדבים מסורים מטובי בנינו, אנו תומכים ומלווים את המשפחות השכולות בשעתן הקשה ולעד ננצור בליבנו את מורשת הנופלים.

המלחמה שנכפתה עלינו תהיה ארוכה ונדרש לאורך רוח, נפש חזקה ודבקות במשימה. אני גאה בעוצמה ובתחושת השליחות שאתם מפגינים מתוך ידיעה כי מתפקידנו לפעול לחוסנו וחוזקו של העורף.
עורף חזק, חזית נחושה. יחד ננצח".

כבאיות - יער - יהודה - שריפה
צילום: הערשי פרלמוטר – תיעוד מבצעי כבאות והצלה מחוז ירושלים

Back to top button