טכנולוגיהמבזקים

קבוצת האקרים ישראלית תקפה מספר חברות באיראן, "אל תשחקו באש"

קבוצת ההאקרים הישראלית "Red Evils", מדווחת הערב (מוצ"ש) שהצליחה לפרוץ לאחת מהמערכות החשובות של משמרות המהפכה.

לטענת קבוצת ההאקרים הישראלית, הם פרצו והצפינו את שרתי חברת "פארס" שאחראית על תחזוקת החשמל באיראן. החברה מספקת תכנון, אספקה, התקנה, הקמה, תחזוקה ותפעול של תחנות כוח, רשתות הולכה ותתי שידור, מערכות תקשורת ואוטומציה בתעשייה.

ההאקרים מציינים כי כיום, החברה מבצעת פרויקטים גדולים בתעשיית האנרגיה. בנוסף, היא מתחייבת לתחזוקה של למעלה מ-15% מרשת חשמל באיראן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי מאז החלה המלחמה ב-7 באוקטובר קבוצת ההאקרים הישראלית "Red Evils" זוקפת לזכותה הישגים רבים בתחום הסייבר. מוקדם יותר הערב תקפו את חברת "קארה" שמספקת תשתיות תוכנה לחברות הנפט באיראן. כמו כן פרצו והדליפו תוכנות ניהול, תעודת מסמכים, אישורי מעבר, שרטוטים, פרויקטים, מכתבים, שכר, ועוד… של כל מפעלי הנפט הגדולים באיראן. מדובר בחברות בשווי מיליארדי דולרים.

אילוסטרציה. צילום: freepik

"בהמשך נדליף חומרים של חברה משמעותית באיראן ונצפין את השרתים שלהם. ובשעות האחרונות התחלנו לתקוף ערוצים בטלגרם של תומכי חמאס וחיזבאללה ומארגני תרומות כספים והשבתנו עשרות מהם" הבטיחו ההאקרים והבהירו, "אף רשת באיראן או לבנון או במדינה אחרת לא תהיה בטוחה תחתינו אל תנסו אותנו אל תיתנו לנו להתאמץ ואל תשחקו באש."

בעמוד הטוויטר Cyber Eagle שעוקב אחר תקיפות סייבר דווח: "Kara Project Kish Co, חברת נפט איראנית, הייתה נתונה למתקפת סייבר על ידי קבוצת הפריצה The Red Evils. הפריצה הובילה לדליפת נתונים, לרבות פרטים על תוכניות מנהליות ותוכניות מסמכים פנימיות."

Back to top button