חדשות הארץמבזקים

שר הפנים: לבחון מיידית שלילת אזרחותה של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי

שר הפנים משה ארבל פנה היום (ראשון) למנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה אייל סיסו, כי יודיע ללשכה המשפטית לבחון באופן מיידי את התקיימות התנאים לקידום שלילת אזרחותה הישראלית של השחקנית ומשפיעת הרשת הערבייה מאיסה עבד אלהאדי בהתאם לתנאים הקבועים בחוק האזרחות.

במכתב ששיגר שר הפנים ארבל למנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה כתב השר ארבל:

הנדון: הגשת בקשה לשלילת אזרחותה של מאיסה עבד אלהאדי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״היום הוגש כתב האישום המצ"ב נגד הנאשמת שבנדון שמייחס לה עבירות חמורות ביותר של גילוי הזדהות עם ארגון טרור (שלוש עבירות) ושל הסתה לטרור (שתי עבירות) לפי חוק המאבק בטרור, התשע"ו-2016.

מדובר במי אשר פרסמה בחשבונה ברשתות החברתיות ביום ה-7 באוקטובר, בשעה שקרבות עזים ניטשים בין כוחות צה"ל למחבלי חמאס בשטחי עוטף עזה ומאות גופות אזרחים ישראלים טרם נאספו וזוהו, דברי שבח, אהדה, עידוד והזדהות עם ארגון הטרור חמאס.

הנאשמת הגדילה עשות והביעה דברי שבח ואהדה למעשה הטרור הנוראי, החמור בתולדות המדינה, ואף לעגה לאחת החטופות, אישה בת 85 שנחטפה מביתה בעזה,

כמפורט בכתב האישום. מדובר במעשים חמורים ביותר בכל עת, וודאי בשעה זו עת מצויה המדינה במלחמה קשה נגד ארגון הטרור.

לאור האמור, אבקש כי תורה ללשכה המשפטית לבחון באופן מיידי את התקיימות התנאים לקידום שלילת אזרחותה הישראלית של הנאשמת בהתאם לתנאים הקבועים בחוק האזרחות, תשי"ב-1952.

קיימת חשיבות רבה שבחינה זו תיעשה במהירות אשר תבהיר את חומרת המעשים הפסולים, את האופן בו רואה מדינת ישראל מעשים אלו ואת ציפיותיה מאזרחיה.

 מאיסה עבד אל האדי - כתב אישום - הסתה לטרור
צילום: מתוך טוויטר
מכתב - משה ארבל - שלילת אזרחות - עבד אל האדי
צילום: דוברות משרד הפנים

Back to top button