אינטרנטמבזקים

בתגובה לירי: קבוצת האקרים ישראלית השביתה את האינטרנט בלבנון

קבוצת ההאקרים הישראלית WeRedEvils ממשיכים לבצע פעולות סייבר כנגד גורמים שונים הפועלים במכוון כנגד מדינת ישראל. הערב מדווחת קבוצת ההאקרים על פגיעה משמעותית בתשתית האינטרנט בלבנון.

"ביממה האחרונה יותר מעשר רקטות שוגרו מלבנון לשטח ישראל אז החלטנו לכבות לכם את אינטרנט למעל מיליון תושבים ופגענו באחת מספקי התקשורת הגדולות בלבנון בניתוק כולל של מערכות אזרחיות ממשלתיות וצבאיות." מסרה קבוצת הסייבר בהצהרתה.

היא מבטיחה כי תנקוט ביד קשה נגד כל אחד שיפגע או יסיט נגד מדינת ישראל. "הזהרנו בעבר את חסן נסראללה מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון, אך לצער העם הלבנוני הוא החליט לא לקחת אותנו בחשבון וגורם לעם שלו לסבול, וזו רק ההתחלה וטעימה קטנה ממה שנעשה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
קרדיט: @WeRedEvils בטלגרם
קרדיט: @WeRedEvils בטלגרם
קרדיט: @WeRedEvils בטלגרם

יש לציין כי מדובר בפעולה נוספת של הקבוצה WeRedEvils שהחלה את פעילותה ביום תחילת המלחמה ה-7 באוקטובר 2023 ומאז זקפה לזכותה הישגים מרשימים שהאחרון בהם היה אתמול עם פריצה והצפנה של שרתי חברת "פארס" שאחראית לתחזוקה של למעלה מ-15% מרשת החשמל באיראן. "אף רשת באיראן או לבנון או במדינה אחרת לא תהיה בטוחה תחתינו אל תנסו אותנו אל תיתנו לנו להתאמץ ואל תשחקו באש." הבהירו.

הערב, קבוצת האקרים איראנית בשם CyberAv3ngers הודיעה כי במהלך 24 השעות הקרובות תחשוף "את אחת ממתקפות הסייבר הגדולות על תשתיות ישראל" ולדבריהם "הגרוע ביותר רק התחיל… חלק 1/10".

Back to top button