סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במנהלת תקומה ביבנה, הנושאת במשימה הלאומית לשיקום

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ה׳) במנהלת תקומה ביבנה, הנושאת במשימה הלאומית לשיקום, חיזוק ופיתוח יישובי חבל העוטף, אשר נפגעו באופן משמעותי בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.

בפתח הביקור, ראש הממשלה קיבל סקירה מראש מנהלת תקומה משה אדרי, אודות פעילות המנהלת ותפקידיה, ושיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה השונים. כמו כן, הוצגו לרה״מ השלבים השונים בתהליך השיקום בטווח הזמן המיידי, הבינוני והארוך. ר׳ המנהלת שיקף לראש הממשלה את התחושות בשטח של ראשי המועצות והתושבים, והדחיפות למתן טיפול מהיר ויעיל.

ראש הממשלה ביקר במבנה המנהלת ופגש את הצוותים שעוסקים בבנייה ובשיקום העוטף בתחומים השונים: חינוך, רווחה, בריאות, דיור, חקלאות, תשתיות, שיקום הפעילות העסקית ועוד. בנוסף, הוצגו לראש הממשלה הפעולות שבוצעו מאז הוקמה המנהלת ביום חמישי האחרון, ביניהן מפגש עם ראשי הרשויות והיישובים, והקצאת מקדמות כספיות ראשוניות על סך 51 מיליון ש״ח ליישובים שנפגעו באופן קשה. ר׳ המנהלת אמר לרה״מ כי בימים הקרובים יועברו מקדמות נוספות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה נתניהו:

״אנחנו הולכים להעביר את חוק ׳חבל התקומה׳. החוק הזה יתן קודם כל כסף, שלא תצטרכו ללכת עם יד מושטת לאיזה אגרוף קפוץ, אלא שפשוט יהיה הרבה כסף לשיקום הזה במהירות האפשרית.

דבר שני, קיצוץ הבירוקרטיה. לקצץ את כל התהליכים הבירוקרטיים האלה, כדי שהדברים יתבצעו הרבה יותר מהר.

דבר שלישי זה תקווה. התקווה בנויה על עיקרון אחד חשוב, וזה הביטחון. אנחנו צריכים לרסק את החמאס, כדי שלאנשים יהיה את הביטחון לחזור.

בשלב הסופי, נוכל גם לבנות ולהרחיב, ולעשות את החבל הזה מאוד פורח ובטוח. יש כאן משימה לאומית, ראשונית, היסטורית אפילו, הייתי אומר.

אני רוצה להודות לכם על מה שאתם עושים, זה חשוב מאוד. חלק מכם גם באים מהיישובים האלה. כל הכבוד לכם״.

בביקור השתתפו ר׳ הסגל, מנכ״ל משרד רה״מ, יו״ר המועצה הלאומית לכלכלה וסמנכ״לית פנים, תכנון ופיתוח.

וידאו: איתי בית און, לע״מ
סאונד: יחזקאל קנדיל, לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

12 תגובות

  1. We mostly tend to agree that cutting off food, water, medicine, electricity, communications, & attacking / killing civilians is unacceptable. That actions of that type typically constitute war crimes, and are often actions involved in attempted genocide. We oppose Russian actions of that type as being war crimes and even, in some cases, crimes against humanity. We must apply the same standards to the Israel Hamas War, as it is affecting Palestinians. We cannot and must not apply a different standard, different principles, to the Russia Ukraine War and to the Israel Hamas War. The existential rights, and needs, of civilians must be upheld regardless of who is at war against whom.

  2. ראש ממשלתנו היקר והאהוב החשוב מאוד מאוד תודה עמוקה על המסרים לעם שרובן ככולו אוהב ומעריך ומעריך אותך אל תקח אישית את השאלות המקוממות ענית יפה לכול שאלה וכיבדת תבורך מפי עליון מגיע לך כל ברכות האל תודה רבה

  3. אנחנו עם ישראל לא רוצים עוד מבצע. דיי .enough . המבצעים האלה זה מדחניות הדחיינות של נתניהו.
    הפים זו מלחמה ותקחו אתם הדרג המדיני כמה זמן שצריך. כמה זמן. זו מלחמה. לא מבצע.
    הפעם זה לא זבנג והביתה.
    אנחנו האזרחים לא רוצים לשמוע שאחרי המלחמה הזאת חוף הים ברצועת עזה שייך להם. לא ייתכן שיהיה להם חוף ים המשכי לשלנו. רצועת עזה ברמנ האסטרטגית כמעט שוות ערך לרמת הגולן.
    רצועת עזה שלא חוזרת לבעלות ישראל שווה ערך להפסד טוטאלי ומוות של עוד הרבה יהודים בהמשך לבוא דרך פשיטות מהים.
    אנחנו הישראלים לא נתקרב לחופי הים בבטחון לעולם כל עטד לפלסטונאים חש רצועת חוף סמוכה לשלנו.

    החמאס והפלסטינאים אגב שכן תומכים בו ומהם הוא גדל מבינים נפסד המילה אחת – " א ד מ ה" .
    למלחמה יש מחיר והוא אדמה.
    לנרצחים יש מחיר והוא אדמה.
    החמאס והים נפלסטינאי , כן גם העם הפלסטינאי יפסידו כי הם יאבדו כסף ואדמה.

    נמאסה הטענה שנפלסטחנאים נם קורבנות של החמאס. הפלסטינאים הם המקור לחמאס. הילדים הפלסטינאים של היום הם החמאס של מחר.

    הרצועה עוברת לידחים ישראליות. היא נכס אסטרטגי כי היא מפרידה אותם מהים . מוחקת להם את הצורך בקומנדו ימי. מונעת אירועים כמו המרמרה ואפשרויות גישה מהים ולים.
    הפחסטינאים מסוכנים מידי כדי שתהיה להם רצועת חוף המשכית לשלנו.
    זו היא אחריות של קבינט הבטחון היום.
    כל דבר אחר מהווה הזנחה של בטחון ישראל.
    זו חתיכת עבודה אבל את העבודה הזאת צריך לבצע.
    אוקיי.

  4. אני אוהב ומעריך אותך. אבל גם כועס. למה משאיות /מים /חשמל נכנסים לעזה? למה? [לפני שנים בצוק איתן צלצלתי לחברת חשמל. וניסיתי לברר גם דרך חברים שלי בחברת חשמל [יש לי שם חברים] למה עזה מקבלת חשמל. והגעתי לתשובה שלא תרצה לשמוע. תאמין לי זה יביך אותך. אני מבקש ממך לעצור את המשאיות הנכנסות לעזה. וגם יש לי איזה תכנית אבל אין עם מי לדבר על זה. איך לחלץ משם את השבויים.

Back to top button