מבזקיםצבא וביטחון

מפקד פיקוד העורף נפגש עם מנכ"ל מד"א: "המטרה של כולנו משותפת- הצלת חיים"

האלוף רפי מילוא, מפקד פיקוד העורף הגיע אמש (שני) למוקד הלאומי של מגן דוד אדום ופגש את מנכ"ל מד"א אלי בין ובכירי הארגון. מפקד פיקוד העורף שמע על פעילות הארגון החל מהשעות הראשונות למלחמת 'חרבות ברזל', על פעילות הצוותים בשטח, חלקם תחת אש תוך סיכון חייהם, על הכוננות הגבוהה אותה שומר הארגון ועל ההערכות להמשך. האלוף מילוא ראה את אמבולנס מד"א מכיסופים שנפגע מירי המחבלים ברגעים הראשונים של החדירה לקיבוץ על מנת להשבית אותו ולמנוע מהחובשים ומהפאראמדיקים של מד"א להעניק סיוע רפואי לפצועים ולפנות אותם לבתי החולים וערך סיור במוקד החירום 101. בנוסף, שמע האלוף סיפורי גבורה אודות כוחות מד"א שהקריבו את חייהם בעת שהגישו עזרה רפואית.

מפקד פיקוד  העורף - האלוף רפי מילוא - מנכ''ל מד''א - אלי בין - ביקור מגן דוד אדום
צילום: דוברות מד"א

עוד שמע האלוף על שירותי הדם של מד"א שהתרימו למעלה מ-50,000 מנות דם מאז פרוץ המלחמה על מנת לטפל בפצועים ומסופקות בין היתר גם לכוחות הרפואה הצבאיים ועל הכלים הייחודיים, בהם אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ ממוגני ירי המאפשרים לצוותי מגן דוד אדום להציל נפגעים תוך צמצום סיכון חייהם.
האלוף רפי מילוא, מפקד פיקוד העורף: ״מפרוץ המלחמה פועלים יחדיו חיילי ומפקדי פיקוד העורף בשיתוף עם כוחות ההצלה וביניהם, מגן דוד אדום. תרגלנו ונערכנו למצבי החירום קודם לכן ושיתופי הפעולה שאנן מקיימים כיום בכל הרמות מוכיחים את עצמם בזמן אמת. המטרה של כולנו משותפת- הצלת חיים. מודה לעובדי ומתנדבי מד"א על עבודתם המקצועית והמסורה.״
אלי בין, מנכ"ל מד"א: "מגן דוד אדום עובד, מאז הקמתו ועד היום, בצמוד לכוחות הביטחון ובראשם צה"ל. שיתוף הפעולה בין מד"א לפיקוד העורף בעיתות שגרה ובמיוחד בעיתות חירום ומלחמה הדוק ומאפשר הצלת חיים במדינת ישראל. אני מודה לאלוף מילוא על שפינה מזמנו והגיע לביקור במגן דוד אדום."

Back to top button