מבזקיםצבא וביטחון

שר האוצר במרכז השליטה הארצי: "יהיה יותר תיאום וקיצור תהליכים"

שר האוצר נשא היום (רביעי) בעת התדרוך במרכז השליטה האזרחי, שם הוא משמש כיו"ר.

"למערכות המדינה לקח זמן להתאושש ולהתארגן, אך אני רוצה להודיע באופן חד משמעי כל המערכות עובדות ונותנות מענה אמיתי. אני רוצה להצדיע למאות אלפי העובדים בשירות המדינה, לעובדות הסוציאליות, לאנשי מס רכוש שיורדים תחת אש לשטח, למורים והמורות שבתנאים בלתי אפשריים ממשיכים ללמד.

מדינת ישראל חזקה עם שירות ציבורי מסור שנותן את הנשמה ואני מצדיע להם מכאן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן



שר האוצר בצלאל סמוטריץ'
צילום: לע"מ


בנוסף התייחס להתגייסות האזרחית ולהמשך העבודה של המשרדים הקיימים: "אני מברך על הסיוע המדהים של החברה האזרחי. בימים הראשונים ומתכוון להמשיך לעודד את שיתוף הפעולה. כעת הממשלה תעבוד טוב עוד יותר עם הקמת המשל"ט ומינוי הפרויקטור. יהיה יותר תיאום וקיצור תהליכים. שיהיה ברור אנחנו לא מחליפים את המשרדים אלא עובדים יחד כדי להביא לתוצאות מקסימאליות לאזרחי ישראל."

כמו כן התייחס לניהול שגרה כלכלית בזמן המלחמה ולתקציב לשנת 2024: "האתגר שלנו הוא מקסימום שגרה בתקופה הזו. הטרור רוצה לעצור לנו את השגרה ואנחנו חייבים לקיים שגרה. חייבים ללכת לעבוד, לקיים שגרת חיים. זה נכון לנו מאד לא רק לכלכלה אלא גם לחוסן הלאומי שלנו ושל דור העתיד.

כשר אוצר אני רוצה לומר – הכלכלה ישראלית חזקה, נכנסנו טוב למשבר הזה ואנחנו יודעים לתמוך את מאמצי המלחמה בחזית ובעורף, בנדיבות אבל באחריות, נשמור על גירעון סביר גם במלחמה.

אנחנו תומכים את כלל הצרכים של המדינה ואנחנו עושים מאמץ לעשות את זה טוב יותר, רחב יותר ומהיר יותר. הקמתי צוות בהובלת המנכ״ל לשם האצת ופישוט התהליכים.

אנחנו עובדים על תקציב חדש ל-2024 ונגבש שורה של רפורמות מבניות כדי להעלות את ישראל למסלול צמיחה מהיר. משקיעים – תשקיעו בישראל ותרוויחו המון."

Back to top button