חדשות הארץמבזקים

השר בן גביר: "יש מחיר להסתה תומכי נאצים צריכים לשבת בכלא"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סיים לפני זמן קצר (חמישי) דיון של הצוות לניטור הסתות ברשת האינטרנט, המתכנס אחת לשבועיים בהובלתו. השר בן גביר סיכם את כיווני הפעולה הנדרשים במאמצים נגד מסיתים ברשת.

בדיון השתתפו המזכיר הביטחוני של השר בן גביר, ניצב קובי יעקובי, רח"ט חקירות שלומית לנדס, רח"ט מודיעין דרור אסרף, בכירים נוספים במשטרה, נציגי פרקליטות, שב"כ ומשרד המשפטים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתום הדיון: "אנחנו מסכמים עוד ישיבה טובה של "צוות הסתה" שהקמנו עוד הרבה לפני המלחמה. לא מובן מאליו העבודה שאתם עושים, בעיקר מאז האסון הנורא, אני מברך אתכם על כך. ידע כל מסית, שיש מחיר להסתה. אין פשרות, ואין ויתורים והנתונים מאוד מרשימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אסור לעצור כאן, האכיפה והפעילות הזאת מביאה בצורה מאוד ברורה הרתעה, מביאה בצורה ברורה מאוד לשקט. כשיש מעצרים, כשבאים וממצים את הדין אז יש הבנה בקרב אותם גורמים שמתכוונים להתפרע – שיש כאן בעל בית. המחבלים האלה, התומכים נאצים האלה, צריכים להעצר. תומכי נאצים – צריכים לשבת בכלא.

הייתה עבודה טובה כל השנה הזו, ובתקופה האחרונה בכלל, ואני אומר: אנחנו לא נעצרים כאן, אנחנו מרחיבים, ממשיכים בפעילות הנחושה כנגד המסיתים. אתם עושים עבודת קודש".

בן גביר - דיון - הסתה ברשת - מלחמה
צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי

Back to top button