מבזקיםצבא וביטחון

"יש לנו עוד אלפי חימושים ומטרות, אנחנו מוכנים לכל התפתחות בכל זירה"

על רקע התגברות המתיחות בגבול הצפון ולקראת נאום מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה מחר, מבצעים כוחות צה"ל פעילות הגנתית הכוללת מארבי תצפית, סיורים ופעולות יזומות במרחב הגבול במרחבים צמודי גדר, על מנת לחזק את ההגנה והסרת איום באופן מיידי. כל זאת לצד מאמץ איסוף משולב, הן מהאוויר והן מהיבשה, אשר מצוי במוכנות ודריכות גבוהה.

במקביל, כוחות צה״ל מבצעים אימונים להגברת כשירות הכוחות וכן ישנן תוכניות מבצעיות רחבות אשר מתוקפות כל עת בהתאם וערוכות לביצוע ומימוש מיידי.

כחלק ממאמץ ההתקפה, הכוחות מבצעים פעילות התקפית משמעותית במרחב הגבול – חיסלו מחבלים והשמידו תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה באמצעות סגירת מעגלי אש ומודיעין מהירים. בפיקוד הצפון פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם יחידות ממגוון הזרועות. חיל האוויר, וכוחות ארטילריה, אש ועוצבת ״הקומנדו״ נמצאים בדריכות גבוהה כדי לתת תגובה מיידית והתקפית בשטח לבנון לכל תקיפה של חיזבאללה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן אלוף מ', מפקד טייסת 140 אמר: "מזה כחודש חיל האוויר תוקף ומגן בכל זירות המלחמה. אנו ממוקדים בלחימה בזירת עזה אך ערוכים להגדלת היקף התקיפות ולתגובה עוצמתית גם בגזרות אחרות. ביצענו תקיפות משמעותיות מאוד שפוגעות קשות בשלטון החמאס ברצועת עזה. בימים האחרונים אנו פועלים כתף אל כתף עם כוחות הקרקע ומספקים להם מטרייה אווירית עם עוצמת אש אדירה. יחד עם זאת יחידות חיל האוויר ומערך ה"אדיר", טרם מומשו במלואם. יש לנו עוד אלפי חימושים ומטרות. אנחנו מוכנים לכל התפתחות בכל זירה קרובה או רחוקה".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button