מבזקים

מירי רגב: "אנחנו במלחמה וצריך לשנות דיסקט"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, ביקרה היום (ה') באשקלון ובמועצת אשכול, יחד עם מנכ"ל משרדה משה בן-זקן, זאת במסגרת סיורים שעורכת השרה, בערים וביישובי הדרום מאז פרוץ הלחימה, במטרה לעמוד על האתגרים עמם מתמודדים ברשויות בימים אלה.

במהלך הערכת המצב שקיימה בחמ"ל של עיריית אשקלון, יחד עם ראש העיר תומר גלאם ובכירי העירייה, השתתפו כאמור גם יו״רים ומנכ"לי חברות התשתית של משרד התחבורה. השרה רגב הנחתה את אנשי המקצוע, לפעול להכללת כל יישובי הנגב המערבי בהטבות שמשרד התחבורה מעניק למפונים.

במהלך הדיון ציין ראש העירייה כי אשקלון היא העיר המטווחת ביותר בישראל, ונגרמו לה נזקים רבים כתוצאה מכך, וציין בפני השרה רגב, כי היא בין הבודדים שלקחו את הנושא בצורה רצינית. "הגעת לכאן עם הדרג המקצועי כדי לגבש פתרונות לעיר. יש כאן מעשים ולא דיבורים", הוסיף גלאם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אשקלון היא עיר מיוחדת. אנשים רוצים להישאר כאן ויש לכך חשיבות רבה״ אמרה שרת התחבורה. ״נלחמתי שהעיר תהיה חלק מהעוטף. אנחנו במלחמה וצריך לשנות דיסקט. ראשי הערים לא צריכים להתחנן, אנו נסייע לכם כמה שיותר", הדגישה השרה רגב בדיון, ובישרה כי משרדה יעביר 5 מיליון ₪ לטובת שיקום הנזקים שנגרמו לתשתיות התחבורה בעיר.

בחמ"ל מועצת אשכול, קיבלו שרת התחבורה וחברי השדרה הניהולית סקירה מראש המועצה גדי ירקוני על השתלשלות אירועי השבת השחורה, ודנו בתכנית השיקום ליישובים שנפגעו במהלך מתקפת הטרור. "אני מודה לכם שבאתם. עברנו אירוע מחריד. צריך פה תקומה אדירה, לא נוכל לעשות זאת לבד אנחנו חייבים את עזרתכם", הוסיף ראש המועצה.

השרה רגב אמרה בדיון "הבאתי לכאן כל השדרה הניהולית של המשרד כדי לקדם פתרונות. עברתם כאן זוועות. כל המשרד, מהמנכ"ל מנהלי החברות ועד אחרון העובדים כולם מחוייבים ועומדים לרשותכם", אמרה. בנוסף, בישרה השרה כי בימים אלה המשרד מגבש פתרון יחד עם משרד האוצר, לאפשר טיסות מפונים מאילת ללא עלות, וכן לפתור את מצוקת הסעות התלמידים באילת עליהם אחראי משרד החינוך.

בעקבות הנחיית השרה רגב, מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן-זקן ביקש ממנכ״לי חברות התשתית להתחיל לאלתר בתכנון שיקום התשתיות ביישובים בהם צפויים המפונים להשתכן בתקופה הקרובה, זאת בתיאום עם מנהלת 'תקומה'. כמו כן, ציין בן-זקן בפני ראשי הרשויות כי השרה הנחתה את חברת נת"י להיכנס בימים הקרובים לעבוד בתוך היישובים במקומות בהם קיים סיכון לחיי אדם. שאר הנזקים בישובים אלה יטופלו מיד בסיום הלחימה.

קרדיט: דוברות עירית אשקלון
מירי רגב באשקלון- חרבות ברזל
קרדיט: דוברות עירית אשקלון
מירי רגב באשקלון- חרבות ברזל
קרדיט: דוברות עירית אשקלון
מירי רגב באשקלון- חרבות ברזל
קרדיט: דוברות עירית אשקלון
מירי רגב באשקלון- חרבות ברזל
קרדיט: דוברות עירית אשקלון

Back to top button