מבזקיםפוליטי / מדיני

ארדן קיים הקרנה מיוחדת של "סרט הזוועות" לשגרירים ודיפלומטים בכירים

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, בשיתוף עם הקונסוליה הישראלית, קיים היום (שישי) הקרנה מיוחדת לשגרירים ודיפלומטים בכירים, של "סרט הזוועות" המאגד סרטונים אותנטיים מהטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר.

להקרנה הוזמנו עשרות שגרירי או"ם, דיפלומטים בכירים וקונסולים כלליים. הסרט כלל חומרים גרפיים, לרבות תיעוד של מקרי רצח רבים ותקיפות וויזואליות קשות לצפייה.

להקרנה הגיעו שגרירים וקונסולים ממדינות שונות, ביניהן: ארה״ב, אנגליה, צרפת, גרמניה, אלבניה, קנדה, קרואטיה, צ׳כיה, קפריסין, יוון, גואטמלה, הונגריה, סלובניה, בולגריה, פולין, פיג׳י ונוספות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השגריר ארדן: "נמשיך להציג את הזוועות שביצע החמאס הנאצי באזרחים חפים מפשע – באו״ם, לשגרירים, לדיפלומטים בכירים ולכל מקבל החלטות או בעל השפעה, כדי להראות ולהזכיר לעולם שאנחנו מתמודדים עם ארגון טרור שמטרתו השמדת ישראל. הזוועות ותאוות הרצח בסרטון ממחישות זאת בצורה החזקה ביותר ולכן ישראל לא תעצור ולא תהיה הפסקת אש עד שנעמוד ביעדים שהצבנו – ריסוק החמאס ולהשיב את החטופים הביתה".

מ"מ הקונסול הכללי בניו יורק, אביב עזרא אמר: "לא נפסיק להזכיר לעולם את האכזריות הבלתי נתפסת של חמאס, במיוחד כעת שהמבצע ברצועה בהתעצמות. חשוב שהעולם יבין מדוע קריטי להמשיך את המבצע עד להסרת האיום החמאסי והחזרת החטופים".

(אזהרת צפייה חמורה) סרטון "זוועות" מקוצר שמשרד החוץ בישראל הפיץ ברשת

Back to top button