חדשות הארץמבזקים

"על הממשלה הזו להתחיל לדבר בכוח ולשחרר את כולם עכשיו" – צפו בתיעוד

עם שיירה של שלושים אופנועים מאחוריו ולאחר שקיבל השבוע סימן חיים ראשון מאחותו: מורן אלוני הגיע היום (שבת) לכיכר החטופים ונתן הצהרה ראשונה עם מסר ברור לממשלת ישראל: הפעילו כוח, תחזירו אותם עכשיו

מורן אלוני, ששישה בני משפחתו נמצאים בשבי של חמאס ברצועת עזה, בהם אחותו דניאל אלוני שהופיעה בסרטון ששחרר חמאס השבוע, ערך היום רכיבה עם שלושים אופנועים שיצאה מכפר סבא עברה בבית המשפחה ביבנה והגיעה לבסוף לכיכר החטופים ברחבת מוזיאון תל אביב.

מורן אלוני, נשא דברים בכיכר החטופים מול בסיס הקריה: "לפני כמה ימים ראיתי את אחותי דניאל והיא בחיים והיא כועסת וגם אני, וגם אנחנו. היא כועסת שעוד רגע חודש היא בשבי החמאס, היא כועסת ואנחנו כועסים כי אנחנו לא יודעים מה מצבם,

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני יודע על אחת ויש עוד 241 שאנחנו לא יודעים עליהם ויותר. הצלב האדום לא נכנס לשם עדיין ואנחנו מאפשרים עזרה הומניטרית בעזה ואנחנו לא מבין את זה, אני לא מבין איך יכול להיות שבכלל מדברים על משא ומתן כשהילדים עוד נמצאים שם. כשחטופים, אזרחים נמצאים שם.

זה מכעיס!. אני חושב שהזמן של אבל ושל עצב צריך להסתיים וצריך לעבור לכעס ולפעולה וצריך ללחוץ על הממשלה הזו להתחיל דבר בכוח לשחרר את כולם, את כל החטופים, לשחרר את כל הילדים לפני שבכלל מתחילים לדבר על איזשהו משא ומתן על איזשהו שיח וגם העולם צריך להבין שיש שם ילדים ואין שיח לפני שהם חוזרים אלינו.

אני רוצה לומר לעולם שאם זה לא מפסיק כאן, זה ימשיך לכולם, לכל מדינה ומדינה ואנחנו דורשים את השחרור במידי של כולם. אני רוצה להזכיר שהיום בשבע ערב הפגנה ענקית להגביר את הלחץ להחזיר את האנשים שאנחנו אוהבים ושכולם אוהבים. כל אדם שנחטף או נרצח יש לו קשר למישהו במדינה הזו, לא ייתכן שלא כל המדינה זועקת את זה"

צילום הדר בן דור
מסע - אופנועים - למען - החטופים
צילום: הדר בן דור
מסע - אופנועים - למען - החטופים
צילום: הדר בן דור
מסע - אופנועים - למען - החטופים
צילום הדר בן דור

Back to top button