מבזקיםצבא וביטחון

משפחות החטופים והנעדרים במסר לממשלה: "עזרה הומניטרית זה רק לשני הכיוונים"

רבבות השתתפו לפני זמן קצר (מוצ"ש) בעצרת מרגשת בדרישה מהממשלה: שחררו את החטופים והנעדרים עכשיו!

בעצרת תמיכה בהיקף חסר תקדים באמצע המלחמה דרשו רבבות אזרחים מממשלת ישראל לפעול באופן התקפי כנגד כל שליט ומדינה היכולים לסייע בשחרור החטופים

רבבות מפגינים דרשו להפסיק סיוע הומניטרי ללא סיוע הומניטרי לחטופים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רמוס אלוני, שבנותיו שרון ודניאל חטופות יחד עם חתנו דוד ונכדותיו אמה ויולי (3) אמיליה (5.5)אמר: ״עזרה הומניטרית זה רק לשני הכיוונים. החטופים צריכים לקבל טיפול רפואי כמו שמבקשים מאיתנו לתת לאחרים. מצפים שראש הממשלה יגיד לנו בעברית ולאחרים באנגלית רהוטה שאין הפסקת אש אם אין שחרור של כל החטופים והנעדרים".

גדי ירקוני, ראש מועצה אזורית אשכול: ״אני פונה ליחיא סינוואר – אתה תצא מהמלחמה הזאת חי או מת. אנחנו לא במשוואה של מחבלים תמורת ילדים. אתה תחזיר אותם, ואם לא תחזיר אותם תמות. זו משימת חיי וחיינו – להחזיר את החטופים ואת הביטחון".

זהבה אשל סבתא של רוני אשל:
״המדינה לא שמעה לצעקת התצפיתניות שהתריעו ואמרו שיש תנועה חשודה ליד הגדר. במשך שמונה חודשים הן התריעו ואמרו פעם אחר פעם המצב לא טוב ליד הגדר ואף אחד לא התייחס״

עצרת תמיכה - משפחות החטופים - תל אביב
צילום: הגר בדר
עצרת תמיכה - משפחות החטופים - תל אביב
צילום: הגר בדר

חיים ילין, תושב בארי ולשעבר ראש המועצה האזורית אשכול: ״לא מספיק לחסל את את החמאס. צריך ערבות הדדית. ממשלת ישראל לא ניתן שתפקירו את החטופים והנעדרים. המלחמה חייבת להסתיים בחיסול חמאס והחזרת החטופים והנעדרים. אבל גם בהחזרת הערכים.
אדוני ראש הממשלה ב 7/10/23 הפקרתם אותנו פעם אחת לגורלנו. לא ניתן לכם להפקיר שוב את החטופים והנעדרים ואת בטחוננו.״

הדס קלדרון, ששני ילדיה – סהר (בת 16) ארז (12) חטופים בעזה יחד עם אביהם אמר: אני שומעת את הבן שלי כל יום באוזן צועק לי 'אמא, תצילי אותי'. זה מה שאני שומעת והלב שלי נשבר ומרוסק, ולצערי אין לי אפילו זמן להתאבל ולעבד את אותו היום. עייפנו מסיסמאות, אני דורשת מהממשלה לחשוב מחוץ לקופסה. הפסקת אש רק בתנאי לשחרור החטופים. אל תפקירו את ילדינו".

מירב לשם גונן, אמה של רומי גונן אמרה: למנהיגים של חמאס אנחנו אומרים – זה לא משנה איפה אתם. אם לקחתם את המשפחות שלנו, את האהובים שלנו, והם בסכנה, אתם תהיו בסכנה בכל מקום בו תהיו בכל העולם."

אלה בן עמי, 23 מבארי, שהוריה רז ואוהד חטופים אמרה: ״אמא שלי היא אישה חולה וזקוקה לתרופות. אנחנו מתקשים להבין כיצד נכנסות משאיות עם סיוע הומניטרי למפלצות שאנסו ושחטו, ועדיין לא סיימו את האירוע בכך שהם מחזיקים כבני ערובה ילדים, חולים ומבוגרים. הצלב האדום לא נפגש עד היום עם החטופים, ולא העניק להם סיוע, ואחר כך בא בדרישות לספק סיוע לאסירי חמאס פה בישראל".

עצרת תמיכה - משפחות החטופים - תל אביב
צילום: הגר בדר
עצרת תמיכה - משפחות החטופים - תל אביב
צילום: הגר בדר

Back to top button