חדשות הארץמבזקים

סוף עצוב: נקבע מותו של הרב נערן אשחר שנפצע אנוש בהתהפכות טנק בצפון

בבית החולים בנהריה נקבע הבוקר (ראשון) מותו של חייל המילואים, רס״ר (מיל׳) הרב נערן אשחר שנפצע אנוש לפני כשבוע (ב- 29 באוקטובר) בהתהפכות טנק בצפון. אשחר ז"ל היה מפקד טנק בגדוד 71 בחטיבה 188 (עוצבת ברק).

לאחר התאונה הקשה הובהל הרב אשחר אל בית החולים במצב אנוש ואושפז כשהוא מונשם ומורדם במחלקת טיפול נמרץ. הרופאים במהלך השבוע ניסו להציל את חייו, אך למרבה הצער הוא מת היום מפצעיו. בתאונה נהרג רס"ל (במיל') ינון פליישמן ז"ל ועוד שניים נפצעו באורח קשה ובינוני.

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר: "במרכז הרפואי לגליל נקבע מותו של פצוע בן 33, תושב שדמות מחולה שבבקעת הירדן, שהובא למרכז הרפואי לפני כשבוע, כשהוא במצב אנוש. מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי, ד"ר אוריאל טרטמברג, מסר כי עם הגעתו הוכנס הפצוע בדחיפות לניתוח נוירוכירורגי מציל חיים, שבסיומו הועבר לאישפוז במחלקתו, כשהוא מונשם ועדיין במצב אנוש."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן הוסיף מנהל המחלקה כי "הפצוע סבל מפגיעה רב מערכתית ומפגיעת ראש קשה, אשר ממנה למרבה הצער לא החלים. אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות. עוד יצוין, כי באותו אירוע הובאו למרכז הרפואי שלושה פצועים נוספים: מותו של אחד מהם נקבע עם הגעתו למרכז הרפואי, ושניים נוספים אושפזו ושוחררו לבתיהם כעבור ימים ספורים."

הרב נערן אשחר, בן 33 במותו משדמות מחולה, נשוי ואב לשני ילדים היה אברך בישיבת "הר עציון" במשך תקופה ארוכה, ולאחר מכן הלך לשמש כר"מ בישיבת ההסדר בקעה בשדמות מחולה. לפני כארבעה חודשים הוא תרם כליה לאדם שאינו מכיר ובשל כך לא אפשרו לו בצה"ל להתגייס למילואים עם פרוץ המלחמה. הוא התעקש להתגייס ואף פנה למנהל מחלקת ההשתלות שהסביר לעופר, אביו שאסור לו להתגייס. הוא נאבק בהחלטה עד אשר הצליח לקבל אישור להתגייס.

צוף, אשתו של נערן ומשפחת אשחר, שרו לפני ארבעה ימים סביב מיטתו בבית החולים וקיוו לנס. ביקשו מעם ישראל להתפלל לרפואתו. אך היום, ליבו נדם.

בהודעת ישיבת בני-עקיבא שדה יעקב – תקוות יעקב נכתב: "הַצְּבִי יִשְׂרָאֵל עַל-בָּמוֹתֶיךָ חָלָל אֵיךְ נָפְלוּ גִבּוֹרִים. המומים וכואבים את נפילת בוגרנו האהוב, הרב נערן חיים אשחר הי״ד. גיבור ישראל, שנפל בהגנה על העם והמולדת. אין מילים לתאר את הכאב והאובדן של אדם כה מיוחד. משתתפים בצערה העמוק של המשפחה על האובדן הנורא מכל".

ישיבת בני-עקיבא שדה יעקב - תקוות יעקב
הודעת ישיבת בני-עקיבא שדה יעקב – תקוות יעקב

Back to top button