חדשות הארץמבזקים

לפיד חשף פרטים מפגישתו עם ראש הממשלה: "לא נעשה עליכם סיבוב"

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד נפגש היום עם נציגי משפחות החטופים ופרסם לפני זמן קצר (ראשון) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו חשף פרטים מהפגישה שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בשבוע שעבר.

לפיד אמר כי בשיחה עם נתניהו הודיע לו ש" האופוזיציה תיתן גיבוי לכל צעד, לכל עסקה, מרחיקת לכת ככל שתהיה. העיקר שהחטופים יחזרו. אנחנו לא נעשה עליכם סיבוב, אנחנו לא נגיד שהיינו מנהלים את זה יותר טוב. אנחנו לא נגיד שהמחיר יקר מדי. אין מחיר יקר מדי. הם צריכים לחזור וחובתנו להחזיר אותם."

לנציגי משפחות החטופים אמר לפיד: "עד שהם יחזרו, אמרתי למשפחות במטה משפחות החטופים, מדינת ישראל היא לא מקום בטוח. היא לא מדינה מוסרית. היא לא מעצמה איזורית. היא לא ניצחה במלחמה. היא לא מילאה את חובתה. המשפחה שלנו לא תהיה שלמה.
עד שהם יחזרו החיים לא יחזרו למסלולם. אנחנו לא נדע מנוחה. כולנו. לא רק אתם. עד שהם יחזרו אנחנו לא יכולים להסתכל לכם בעיניים. כל דבר אחר פחות חשוב. אנחנו נעבוד אתכם, אנחנו נגיד לכם תמיד את האמת. לא נסתיר מכם מידע, גם אם הוא קשה. אתם אנשים מבוגרים ואזרחים ואתם זכאים לדעת את האמת. אני, הצוות שלי, המפלגה שלי, המשפחה שלי, כולנו עומדים לרשותכם לכל דבר שתרצו או תצטרכו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מתוך פייסבוק יאיר לפיד

Back to top button