מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לחיסול בחיפה – גבר בן 45 נרצח ביריות בדרך בר יהודה

המשטרה פתחה לפני זמן קצר (שלישי) בחקירת ארוע ירי ברחוב בר יהודה בחיפה במסגרתו נפצע גבר בן 45 שזהותו טרם ידועה באורח אנוש ומותו נקבע במקום על ידי צוותי מד"א. הרקע לארוע פלילי.

המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. ממד"א נמסר כי לאחר פעולות החייאה חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 45.

חובש בכיר במד"א שבח רוטנשטרייך וחובשי רפואת חירום במד"א מרדכי ויסבלום וישי לוי סיפרו: "ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה קשה ונאלצנו לצערנו לקבוע את מותו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגון הצלה נמסר כי: כונני הארגון הוזעקו לדרך ישראל בר יהודה בחיפה בעקבות דיווח על גבר שנפצע. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה בגבר כבן 45 עם חבלה קשה בגופו, ולמרבה הצער, עקב אופי הפציעות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום.

חובשי הצלה מוטי רוטמן ומוטי ויסבלום דיווחו כי: "כשהגענו למקום, מצאנו גבר כבן 45 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה חודרת בגופו לאחר שנפגע באירוע אלימות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, ולמרבה הצער, עקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום".

רצח - חיפה - דרך בר יהודה
צילום: דוברות מד"א
רצח - חיפה - דרך בר יהודה
צילום: דוברות המשטרה
רצח - חיפה - דרך בר יהודה

צילום: דוברות הצלה

Back to top button