חדשות הארץמבזקים

השר בן גביר: "המלחמה – הזדמנות לשנות סדרי עולם מול המחבלים"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סיים לפני זמן קצר (שלישי) דיון עם סגל הפיקוד הבכיר של שירות בית הסוהר. השר בן גביר סיכם את כיווני הפעולה הנדרשים מול האסירים בבית הכלא בכלל והאסירים הביטחוניים בפרט.

בדיון השתתפו: נציבת שב"ס, רב-גונדר קטי פרי, המזכיר הביטחוני של השר בן גביר ניצב קובי יעקובי, מפקדי בתי הכלא ובכירים נוספים בשב"ס. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתום הדיון: "עשרה חודשים שאני יושב כאן זה אומר שצריך לשנות את המדיניות, שצריך לשנות את ההתנהלות, וטוב שנפל האסימון להרבה מאוד אנשים.

כולם מבינים שמה שהיה — הוא לא שיהיה. במשך שנים רבות הייתה כאן קטסטרופה, והמחבלים בכלא קיבלו דברים שאסור היה להם לקבל, הייתה טעות ענקית בקונספציה, היום מבינים שהדברים האלו היו צריכים לעשות אותם הרבה יותר מוקדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש פה הזדמנות לשנות סדרי עולם, לא רק למלחמה אלא לשנים קדימה. צריך להמשיך בקו הזה, ובנחישות הזו. אפס סובלנות מול אסירי הנוחבא שאתם מקבלים כעת אליכם, לפעול נגדם עם הכי הרבה כוח שאפשר נגד החיות אדם האלה.

אני יודע שהעבודה שלכם לא פשוטה, אתם פועלים בהתאם למדיניות, אני רואה את העבודה שלכם, את המסירות שלכם, אני רוצה להעריך אתכם, אתם עושים עבודת קודש — ועל כך אני רוצה להודות".

בן גביר - הערכת מצב - משטרה - מלחמה
צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי

Back to top button