מבזקיםצבא וביטחון

שר החינוך בביקור בחדרה: "אנחנו פה בשביל לעזור לכם"

שר החינוך, יואב קיש, הגיע היום (שלישי) לביקור בחדרה והתארח אצל ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים. בפגישה נכחו, בין היתר, גם מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל ונציגי הנהלת המחוז, סגני ראש העיר, המנכ"לית זיוה הימברג, מנהל אגף החינוך, שלומי דהן, מנהל אגף אכיפה וביטחון גיל שלמה, הקב"ט העירוני ונציגי פיקוד העורף.

במהלך הפגישה הציגו ראש העיר והמנכ"לית לשר קיש את הפעולות שביצעו בעיר חדרה מאז תחילת המלחמה, תיארו איך נערכו לקליטה מיידית של תושבי הדרום ושילוב מאות ילדים במערכת החינוך המקומית וסיפרו על האתגרים והבעיות איתם מתמודדת העיר.
הנקודות המרכזיות עליהן דובר בפגישה היו סוגיית המקלטים במוסדות החינוך – כאשר מצד אחד הציג ראש העיר את השיפוץ הנרחב שכבר בוצע במספר מוסדות חינוך עוד בטרם נערכה לכך המדינה, אולם מנגד דיבר על הצורך בתקציבים על מנת להסדיר את המקלטים במוסדות רבים נוספים.
ראש העיר, סגנו ויו"ר פנאי העיר חדרה שלמה בוזגלו והמנכ"לית הציגו את הנקודה הכואבת של שכרן של תומכות החינוך בצהרונים, והניסיון לעזור להן ולגשר על הפער של התקופה בה הן ישבו בבית ולא עבדו. בן חיים הסביר לשר קיש כי מדובר בסוגייה חשובה הנוגעת לסקטור חשוב מאוד שעשוי להיפגע נואשות כתוצאה מהמלחמה ודרש פיתרון מיידי לנושא. בן חיים גם סיפר בפגישה כי ביקש לבדוק אפשרות לעזור לתומכות החינוך בתשלום חלק מהמשכורת לפחות עד אשר תתקבל החלטה בנוגע למתווה הפיצוי. השר קיש הבטיח להעלות את הנושא בישיבת הממשלה ובקבינט המדיני-חברתי ואמר כי כפי שנפתרה בעיית הפעוטונים, כך תיפתר גם בעיית הצהרונים.

חדרה - ביקור שר החינוך -  יואב קיש - ראש עיריית חדרה - ניר בן חיים
צילום: דוברות משרד החינוך
חדרה - ביקור שר החינוך -  יואב קיש - ראש עיריית חדרה - ניר בן חיים
צילום: דוברות משרד החינוך

ראש העיר הסביר לשר החינוך כי מרבית הדאגה של תושבי חדרה היא בעיקר נוכח האבטחה המקומית ופחות מסכנת הטילים, וכי יש משמעות להחזרת מערכת החינוך לפעילות מלאה על מנת להחזיר את התושבים לשגרה מהר ככל הניתן ולצד זה להעניק להם תחושת ביטחון מיטבית.
"אנחנו פה בשביל לעזור לכם כדי שתוכלו לעזור לכולם", סיכם השר קיש, והבטיח כי בקרוב מאוד יינתנו פתרונות גם לנושא השיפוי עבור התלמידים המפונים שמשתלבים במערכת החינוך וגם בנושאים אחרים עליהם דובר בפגישה. "אני שמח לראות מקרוב ולשמוע על שיתוף הפעולה המלא של העיר חדרה עם המשרד ועל ההירתמות האבסולוטית של העיר לטובת התושבים והמפונים. זה ראוי לכל הערכה", אמר.
ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים: "שמחתי לארח את השר קיש והנהלת המחוז. מצאתי שותף אמיתי שמבין את הצרכים של העיר והגיע במטרה לעזור לנו לפתור את הסוגיות הבוערות סביב מערכת החינוך במלחמה".

חדרה - ביקור שר החינוך -  יואב קיש - ראש עיריית חדרה - ניר בן חיים
צילום: דוברות משרד החינוך

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button