מבזקיםתנועה ותחבורה

שרת התחבורה במועצה אזורית אשקלון: "אפעל לפתח את דרכי הגישה ליישובים"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני תא"ל (במיל') מירי רגב, ביקרה היום (שלישי) בחמ"ל המועצה האזורית חוף אשקלון יחד עם ראש המועצה איתמר רביבו, ראשי המכלולים ונציגי פיקוד העורף. השרה רגב והדרג המקצועי שהתלווה לביקור, קיבלו סקירה מקיפה על התמודדות יישובי המועצה מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל".

ראש המועצה והרבש"צ סקרו בפני השרה רגב וחברי המשלחת, את השתלשלות אירועי השבת השחורה והקרבות ההרואיים שניהלו מול המחבלים.
בישיבה נדונו סוגיות שונות ובראשן התשתיות שניזוקו ביישוב 'נתיב העשרה' שנפגע במתקפת הטרור וביישובים הנוספים שבהם תשתיות התחבורה נפגעו כתוצאה ממעבר כלים כבדים של צה"ל.

מועצה אזורית אשקלון - ביקור - שרת התחבורה - מירי רגב
צילום: דוברות משרד התחבורה
מועצה אזורית אשקלון - ביקור - שרת התחבורה - מירי רגב
צילום: דוברות משרד התחבורה

בישיבה עלו גם מספר סוגיות תחבורתיות מקומיות, שתוקצבו בתחילת הקדנציה, והשרה רגב הורתה לאנשי המקצוע שנלוו לביקור לשבת בהקדם עם אנשי המועצה על מנת לקדם את העבודות מיד בסיום המלחמה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת הביקור סיירה שרת התחבורה רגב ואנשי משרדה יחד עם ראש המועצה ב'נתיב העשרה', ועמדה מקרוב על הנזקים שנגרמו למקום.
השרה רגב הנחתה את מנכ"ל נת"י ניסים פרץ, לתקן לאלתר את המפגעים המהווים סיכון לחיי אדם, ולגבש תכניות לשיקום הנזקים באיזור ליום שאחרי המלחמה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני תא"ל (במיל') מירי רגב: "ביקרתי היום במועצת חוף אשקלון, במסגרת הסיורים המקצועיים ביישובי הדרום. ראיתי מקרוב את ההרס הרב שנגרם במקום לתשתיות ולדרכי הגישה ושמעתי את סיפורי הגבורה מהרבש"צ וראש המועצה. מיד בתום הלחימה, אפעל להרחיב את דרכי המילוט ולפתח את דרכי הגישה ליישובים".

מועצה אזורית אשקלון - ביקור - שרת התחבורה - מירי רגב
צילום: דוברות משרד התחבורה

Back to top button