חדשות הארץמבזקים

ראש מועצת בית אל שי אלון: "ההסתה נגד נוער הגבעות משרתת את חמאס"

ראש מועצת בית אל שי אלון תקף היום (רביעי) בחריפות את דבריו של האלוף (מיל.) ישראל זיו על "מיליציות נוער גבעות שרוצחות פלסטינים". אלון: "בזמן שהאלוף זיו משמיע עלילות דם באולפנים, עשרות יישובי יהודה ושומרון ריקים מגברים שנלחמים בגבולות בעוז ובחירוף נפש".

בעקבות דברי אלוף (מיל.) ישראל זיו על "כאוס, אנרכיה והשתלטות הבלתי נשלטת של מיליציות הגבעות ביהודה ושומרון כולל רציחות פלסטינים", מציין ראש המועצה המקומית בית אל שי אלון: תתבייש על דבריך המזעזעים, השקריים והמסולפים.

צריך לשפשף את העיניים כדי להאמין שדברי הבלע על' מליציות גבעות' הללו נאמרים על ידי אלוף בצבא ההגנה לישראל ולא על ידי גדולי אויבינו וחורשי רעתנו. דבריו מהווים המשך לדברי הסתה שמכפישים ציבור שלם מול עם ישראל ששומע ואינו מכיר את האבחנות והעובדות על מיני מיליציות ופלנגות שלא היו ולא נבראו ומהווים אות קלון לאומי עבור מדינת ישראל והעם היהודי כולו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האלוף שאחז בתפקידים ביטחוניים רגישים מאוד במהלך הקריירה הצבאית שלו- הוא הראשון לדעת את ההשלכות הרות האסון של דבריו הנבזיים, השקריים וחסרי השחר. הוא הראשון לדעת שדבריו יהדהדו מייד בכל התקשורת הערבית בעולם ובכל העולם המערבי וישמשו כחומר תבערה תעמולתי ארסי עבור החמאס להגברת האנטישמיות והפגיעה ביהודים ברחבי העולם- ובכל זאת הוא בחר לעשות זאת.

עם ישראל מאוחד מאי פעם ברוח ובגבורה באופן חסר תקדים בהיסטוריה היהודית משר הביטחון האלוף גלנט, אלוף הפיקוד יהודה פוקס וצמרת המטכ"ל שנלחמים בחזית במסירות הנפש שאין כמוה אבל כנראה שאנשים יצאו מאזורי הלחימה והתיישבו באולפנים איבדו את המצפן הלאומי וחדות החושים ללא יכולת להבחין בין אויב לאוהב.

"רבים מאוד מתושבי יהודה ושומרון יצאו מבתיהם ומבתי הכנסיות בבוקר הטבח מבלי לדעת מה קורה כדי להציל את אחיהם ואחיותיהם המתיישבים היהודים ונהרגו בשעות הראשונות של האסון, אבל במקום להתנצל על הקונספציות המוטעות שהאלוף וחבריו פמפמו לנו במשך השנים הוא בוחר להתיר את הדם של אזרחים למופת.

איני רוצה אפילו לחשוב על הדברים הנלוזים ועלילות הדם שהיו נשמעים מפי אותו אלוף אם הטבח הנורא היה קורה ביהודה ושומרון. קרוב לוודאי שהיינו שומעים אותו יושב באולפנים וקורא לצאת מיהודה ושומרון, וככל הנראה היה מוביל בדבריו לטבח בסדרי גודל אחר שהיו מבוצע ביישובי העוטף וביו"ש גם יחד.

בזמן שהאלוף זיו מוציא עלילות דם באולפנים עשרות יישובי יהודה ושומרון ריקים מגברים שנלחמים בגבולות בעוז ובחירוף נפש. בזמן שהאלוף עובד במלוא המרץ כדי הוציא את דיבת ישראל בעולם ולהתיר את דמו של ציבור המתיישבים- 50% מהנופלים עד כה ברצועת עזה הם תושבי יהודה ושומרון.

בשעה שהאלוף פועל ללא בכל העוצמה להחלשת הרוח הלאומית ולהענקת רוח גבית לאויבינו האכזריים- משפחות הנופלים ביהודה ושומרון מקיימות מדי יום הלוויות שקטות ואצילות, עם קינות ואהבה אין סופית לעם ישראל כולו.

גם הקריירה הצבאית המפוארת של האלוף (מיל') לא תוכל למרק את דברי ההבל והשלכות של האמירות האנטישמיות כנגד ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון. ציבור שחלקו הארי יכל להתיישב באזור השרון, תל אביב ורעננה,

אבל בחר להתיישב בחבל הארץ הזה על מנת להגן ולשמור על חוסנו של עם ישראל וכדי שהאלוף יוכל לשבת בביטחון במזגני האולפנים ולהמשיך ולומר דברי בלע כנגד הציבור המופלא הזה".

שי אלון - בית אל
צילום: דוברות בית אל

Back to top button