מבזקיםצבא וביטחון

פיגוע ירי בשומרון: בן 21 נפצע קשה ובת 23 בינוני, המחבלים נמלטו

מחבלים ביצעו לפני זמן קצר (חמישי) ירי לעבר רכב עם שלושה נוסעים (גבר, אישה ותינוק) בקטע הכביש שבין איתמר לגיתית אשר המשיך בנסיעה עד הכניסה למושב גיתית בגבול השומרון ובקעת הירדן.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לצעיר כבן 21 במצב קשה עם פצעי ירי אשר פונה במסוק צה"ל לבית החולים בילינסון ולצעירה כבת 23 גם היא עם פצעי ירי במצב בינוני שפונתה באמבולנס טיפול נמרץ לבילינסון יחד עם בתה התינוקת כבת חמישה חודשים שלא נפגעה. שני הפצועים בהכרה ומצבם יציב.

חובש רפואת חרום במד"א, שחר אלוילי, סיפר: "קיבלתי את הקריאה כשהייתי במושב גיתית ומייד יצאתי לכיוון הכניסה למושב, ראיתי רכב פרטי עם פגיעות ירי, נהג הרכב צעיר כבן 21 היה בהכרה מלאה וסבל ממספר פצעי ירי, האישה ישבה במושב האחורי ברכב ולידה כיסא תינוק עם תינוקת כבת 5 חודשים, האישה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מפצעי ירי בגפיים, בדרך נס התינוקת לא נפגעה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותם למסוק שנחת בסמוך ופינינו אותם במסוק ובניידת טיפל נמרץ לבית החולים , כשמצבו של הגבר קשה והאישה בינוני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיב לפיגוע ואמר כי "ההתיישבות בשומרון וכל עם ישראל עומדים כחומה בצורה מאחורי צה"ל ומערכת הביטחון במלחמה בטרור, אנחנו פה כדי לנצח, הברברים האלו לא ישברו אותנו לעולם".

צה"ל מבצע כעת סריקות לאיתור המחבלים.

פיגוע ירי - בקעת הירדן
צילום: מדברים תקשורת

Back to top button