חדשות הארץמבזקים

יחד עם משפחות החטופים: שר החוץ נפגש עם נשיאת הנציבות האירופית

שר החוץ אלי כהן יחד עם נציגי משפחות חטופים בעזה נפגש היום (רביעי) עם נשיאת הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין.

השר כהן הדגיש כי על הקהילה הבינלאומית להמשיך לתמוך בישראל במלחמתה בארגון הטרור חמאס ולסייע בשחרור 240 החטופים הישראלים הנמצאים בידי ארגון הטרור בעזה.

שר החוץ - אלי כהן - נשיאת הנציבות האירופית - אוסולה פון דר ליין
צילום: דוברות משרד החוץ
האיחוד האירופי - משפחות החטופים והנעדרים - שר החוץ
צילום: דוברות משרד החוץ

עוד אמר השר: "אירופה מכירה בזכותה של ישראל להגן על עצמה. אנחנו נלחמים על החיים שלנו ושל משפחותינו מול ארגון טרור רצחני הגרוע מדעאש. הודיתי לנשיאת הנציבות האירופית פון דר ליין על הסולידריות שהיא מפגינה עם מדינת ישראל, ובמיוחד על ביקורה האחרון בארץ, יחד עם נשיאת הפרלמנט האירופי רוברטה, במהלכו ראו בנו עינייהן את הזוועות שחוללו מפלצות החמאס. אף אחד לא יכול להישאר אדיש למראות הקשים בישובי עוטף ישראל.
הודיתי לנשיאה על התמיכה שהמוסדות האירופאים מביעים תמיכה בזכותה של ישראל להכחיד את שלטון חמאס בעזה ויצאו בקריאה חד משמעית להחזרת החטופים הישראלים בעזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לצד זאת נפגש שר החוץ כהן גם עם נשיאת הפרלמנט האירופי רוברטה מצולה, שביקרה בארץ יחד עם פון דר ליין כשבוע לאחר הטבח בעוטף. הפגישה הפרלמנט האירופי מגיעה לאחר שלפני שלושה שבועות אישר הפרלמנט ברוב מוחץ הצהרה חסרת תקדים, המגנה בחריפות את מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ותומכת בזכותה של ישראל להגן על עצמה. ההצעה, שקראה בין היתר לשחרורם המיידי של כל החטופים בעזה, עברה ברוב של 500 תומכים מול 21 מתנגדים בלבד. 24 נמנעו.

שר החוץ - אלי כהן - נציגה - משפחות החטופים
צילום: דוברות משרד החוץ
שר החוץ - אלי כהן - נשיאת הנציבות האירופית - אוסולה פון דר ליין - נציגה - משפחות החטופים
צילום: דוברות משרד החוץ

Back to top button