מבזקיםצבא וביטחון

בני ברק: הוקמה יחידת ג'יפים חדשה בעיר

יחידת הג'יפים חדשה של בני ברק-רמת גן הוקמה היום (רביעי) בטקס חגיגי במעמד מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר, מפקד מרחב דן נצ"מ דניאל חדד וסגל הפיקוד של התחנה והמרחב.

היחידה הוקמה על ידי מפקד בסיס המתנדבים בשיכון ותיקים ברמת גן, רס”ב איתי ליבר וסגנו המתנדב אפי פלדמן, כמפקד היחידה מונה המתנדב יחיאל מילר.
כמו כן היחידה מונה עם הקמתה 18 מתנדבים בעלי ג’יפים פרטיים וצפוייה להתרחב ולמנות כ50 בעלי ג'יפים, כאשר מתנדבי היחידה גויסו כמתנדבי משטרה ועברו הכשרה בהתאם. היחידה תעסוק בשגרה בביטחון שוטף וסיורים מוגברים ברחבי הערים לצד מתן מענה באירועי חירום כדוגמת נעדרים בסיכון. מפקד המחוז ומפקד המרחב קיבלו סקירה ממפקד היחידה וממתנדביה.

בני ברק - טקס - הקמה - יחידת ג'יפים
צילום: דוברות המשטרה
בני ברק - טקס - הקמה - יחידת ג'יפים
צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז ת”א: אנחנו חיים בצל איום, בשנה האחרונה חווינו לא מעט פיגועים ולכן הציבור זקוק לתחושת ביטחון. אין לי ספק שתסייעו לנו במשימות השונות. מקווה שנעבור את ימים אלו בשלום וניכנס לעידן בטוח יותר.
מפקד מרחב דן: “אני גאה לעמוד כאן במעמד הקמת יחידת הג’יפים, במיוחד בימים מאתגרים אלו. על אף שמדובר באזור עירוני היחידה הוקמה על מנת להגביר את תחושת הביטחון לצד הצלת חיי אדם. אני שמח לראות את הקהילה של הערים בני ברק ורמת גן שנמצאות יחד איתנו בעשייה. אין לי ספק שהיחידה תגדל וזו רק ההתחלה. תעשו ותצליחו!”

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button