חדשות חוץמבזקים

סערת צלמי העיתונות הזרה שהתלוו למחבלי חמאס בטבח – "להעמידם לדין"

סערת התחקיר בו נחשף כי צלמים של כלי תקשורת זרים התלוו למחבלי חמאס בעת שאלה חדרו לישראל וטבחו באזרחים ותיעדו את מעשי הזוועות, מכה גלים ובמערכת הפוליטית וכן בקרב הציבור בישראל קוראים להעמידם לדין.

יושב ראש המחנה הממלכתי וחבר קבינט המלחמה בני גנץ פרסם פוסט ברשתות החברתיות בו כתב: "אם היו עיתונאים וצלמים שידעו על הטבח, ששתקו וצילמו בזמן שילדים נטבחו – הם אינם שונים מהמחבלים ודינם חד הוא".

יושב ראש ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן תייג את מערכות התקשורת הגדולות שמעסיקות את אותם צלמים ועיתונאים תושבי עזה אשר לפי התחקיר נחשף כי לכאורה ידעו מראש על כוונת הפשיטה של מחבלי חמאס, התלוו אליהם ותיעדו כיצד הם טובחים בנשים ילדים קשישישים ואזרחים חפים מפשע, כתב בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות כי: "הצלמים ומעסיקיהם שותפים לטבח בשבת השחורה, כולם נושאים באשמה. כולם צריכים לעמוד לדין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד כתב חה״כ אביגדור ליברמן בחשבון הטוויטר שלו: "כרגע מסתובבות 37 אלף מפלצות אדם ברצועת עזה. זה לא משנה מה הנסיבות ומה ההשלכות, אסור שאחד מהם ימות מוות טבעי. כל מחבל הכי זוטר, חייב להיות מחוסל. יש חוק במדינת ישראל לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם. החוק הזה צריך לחול גם על אנשי חמאס וג'יהאד אסלאמי".

חדירת מחבלים - מחבלי חמאס - רצועת עזה - גבול הרצועה
צילום: תקשורת חמאס

Back to top button