חדשות הארץמבזקים

הנשיא למשפחות החטופים: "לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת החטופים"

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע הערב (חמישי) לאוהל משפחות החטופים, בכיכר החטופים בתל אביב.

נשיא המדינה: ״באנו לכאן לכיכר החטופים בתל אביב, לחבק, לחזק ולהתפלל עם המשפחות של החטופים. לעשות הכל, ואני חוזר, לעשות הכל. וישראל עושה הכל. כל שביכולתה, והיא לא מחמיצה שום הזדמנות כדי להגיע לרגע שבו נחזיר את החטופים הביתה, זאת המשימה הקדושה ביותר שיש לנו בד בבד עם הכרעת החמאס, והמלחמה של טובי חיילנו בעזה.

הנשיא הבהיר ,"חשוב לי לומר משהו מאוד עמוק בהקשר הזה – אנשים אומרים: תשחררו, תביאו, תחזירו. אנחנו מתעסקים עם אויב מר ואכזר – פשוט כך, אין לו אלוהים בשום מובן, בשום קנה מידה, ולכן מה שהם עושים, הם משתמשים במלחמת עצבים. הם מנגנים על העצבים הלאומיים והאישיים של משפחות החטופים ושלנו. הם מוציאים סרטון כזה או אחר שיש לו מטרה אחת בלבד – בסוף, להכניס מורא לב ולא להביא לשום תוצאה, ואנחנו רוצים תוצאה! אנחנו אמרנו ואנחנו חוזרים ואומרים – לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת החטופים, החטופים הם בראש מעיינינו, הלב של כל עם ישראל פועם עם משפחות החטופים, והלב של כל עם ישראל קרוע. חלק כאן וחלק מעבר לקווי האויב עם החטופים. אבל בסוף זה לב אחד. והלב הזה יחזיר את החטופים בעזרת השם הביתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסוף דבריו אמר, "אנחנו עושים כל מאמץ כאומה לעמוד באתגר המורכב והקשה הזה, אני מתפלל כמו כל עם ישראל, שערב שבת מחר, נמשיך להביא את מלאכי השלום גם למדינת ישראל ולחזרת החטופים הביתה״.

הנשיא יצחק הרצוג
ארכיון צילום: אבי כנר

Back to top button