חדשות הארץמבזקים

צפו: רה"מ נתניהו בפגישה עם ראשי רשויות מעוטף עזה – הנחישות של כולנו

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שישי) עם ראשי רשויות מעוטף עזה, ובשמו החדש "חבל התקומה", בקריה בתל אביב. בפגישה נכחו ר׳ עיריית שדרות, מ״מ ר׳ מועצת שער הנגב, ר׳ מועצת אשכול, ר׳ מועצת חוף אשקלון, ר׳ מועצת שדות נגב ור׳ מועצת מרחבים ויו״ר מרכז המועצות האזוריות.

ראש הממשלה וראשי הרשויות עמדו דקת דומייה לזכרו של ר׳ מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל. ראשי המועצה העלו בעיות מהותיות ובקשו לקבל מענה רחב ולאורך זמן על מנת לתת לתושביהם את השירותים הנדרשים בכדי לעמוד בתקופת הלחימה

ראשי המועצות ביקשו לתת רוח גבית לראש הממשלה ולכוחות הביטחון לעמוד במשימה המרכזית של מיגור הטרור. ראש הממשלה ציין כי כל נושא הטבות המס יבחן מחדש ויורחב מעבר לתחומי העוטף. כמו כן, יורחב גם המענה בתחומי חינוך, בריאות ורווחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה נתניהו בסיכום הפגישה: "אנחנו עכשיו מסיימים ישיבה עם ראשי היישובים בעוטף. האנשים האלה, ראשי היישובים והתושבים בעוטף, גילו חוסן אדיר. נלחמו אזרחים לצד חיילים בציפורניים. יש כאן נחישות גדולה מאוד שלהם ושל הממשלה להחזיר עוד יותר ממה שהיה. לשקם, לבנות, להצמיח. קודם כל להחזיר את הביטחון – לדאוג שאין חמאס ושלא יחזור החמאס – אבל גם לדאוג שיהיו חיים חזקים אחרי.אני מתרשם מהאנשים האלה, מתרשם מהעבודה של משה אדרי, יוסי שלי, שר התיירות ופיקוד העורף. הם עובדים ביחד. יש לנו משימה גדולה, ואנחנו נצליח בה" בפגישה השתתפו גם שר התיירות, מנכ״ל משרד רה״מ, ר׳ מנהלת תקומה, מזכיר הממשלה, המזכיר הצבאי, מפקד פיקוד העורף וסמנכ"לית פנים, תכנון ופיתוח במשרד רה"מ.

צילום: לע"מ

Back to top button