מבזקיםספורט

מעל 2000 רצים בנמל תל אביב למען שחרור החטופים

מעל 2,000 איש השתתפו היום (שבת) לריצה משותפת בנמל תל אביב למען החזרת החטופים, אליהם הצטרפו יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל, ירדן הר לב ראש מערך החינוך בוועד האולימפי והספורטאים האולימפיים: מארו טפרי, מעיין דוידוביץ, אלכס אברבוך, איתי מגידי, בוקאיו מלדה, תומר מועלם, יימר גטהון, איתי שני ואסף חילי.

השבוע הצטרפו לוועד האולימפי נציגים מהוועד הפראלימפי והתאחדות הספורט לנכים בניהם המנהל המקצועי רון בולוטין, יעל לנדר וסימונה גורן.

הריצה יצאה מרידינג בסמוך למגדלור בשעה 6:30 וגם ניתן היה לתרום למטה המאבק ולקבל חולצה לתרומה עם מספרי חזה עם תמונות החטופים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עמרי אלמוג יזם את הריצה למען שחרורם של אחותו ושלושת ילדיה חן גולדשטיין אלמוג אגם גל וטל שנחטפו לרצועת עזה. בעלה נדב והבת הבכורה ים נרצחו בבית בכפר עזה.

עומרי אלמוג, שארבעה מבני משפחתו מכפר עזה נחטפו מביתם, סיפר לקראת הריצה: "אני חושב על חן אחותי, שהפכה לאלמנה, לאם שכולה והיא חטופה עם שלושה ילדים, בתוך הרצועה הזו, אני מנסה לשדר לה כוחות אבל הסיפור הזה הוא מעבר לכל דמיון. אני לא יודע מה היא יודעת, אני יודע שהיא לביאה".

בריצה שהתקיימה אתמול בנשר ליוו את עומרי ואת משפחות החטופים: מיה קלה בנצור, נועה לסרי, ניתאי חסון, עמיעד ליפמן ועדי דוייטש.

רצים - נמל תל אביב - שחרור החטופים
צילום: הוועד האולימפי בישראל

Back to top button