מבזקיםצבא וביטחון

צה"ל מרחיב את ההפוגות ההומניטריות בצפון רצועת עזה

צה"ל הודיע היום (שבת) לתושבי צפון רצועת עזה, במיוחד לאלה שנמצאים לאורך חוף הים ומחנה ג'בליה, על הרחבת ההפוגות ההומניטריות לטובת מעבר דרומה.

ראשית, המעבר הבטוח נשאר פתוח היום בין תשע בבוקר (09:00) לארבע אחר הצהריים (16:00) למטרות הומניטריות דרך ציר צלאח א-דין לכיוון האזור שמדרום לואדי עזה. "אנא, למען ביטחונכם, הצטרפו למאות אלפי תושבים שעברו דרומה בימים האחרונים, כולל כמה אנשי תקשורת בכירים." נכתב הודעה.

שנית, נמסר בהודעת דובר צה"ל כי "לאור הלחימה המתמשכת בשטח החוף ושליטת כוחות צה"ל עליו, ניתן לצאת לחוף הים ולנוע משם לאורך אותו קו חוף דרומה לכיוון המרינה על מנת לשמור על חייכם ועל חיי המשפחות שלכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צה"ל הודיע גם כי במחנה הפליטים ג׳באליה תהיה הפוגה בלחימה של 4 שעות, מהשעה 10:00 עד 14:00 על מנת לאפשר פינוי של תושבי האזור דרומה.

דובר צה"ל הזהיר את התושבים: "אנו קוראים לכם, על מנת לשמור על ביטחונכם, לנצל את פרק הזמן העומד לרשותכם לנוע דרומה, מכיוון שאזור צפון רצועת עזה הוא אזור לחימה נרחב."

דובר צה"ל בשפה הערבית, סא"ל אביחי אדרעי הודיע לתושבים שנתקלים בקושי לעבור דרומה בשל חסימה של מחבלי חמאס ליצור קשר עם צה"ל על מנת שיוכלו לסייע לו ופרסם את דרכי ההתקשרות בחשבון ה- X שלו.

מפה - עזה
קרדיט: דובר צה"ל
מפה - עזה
קרדיט: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button