לבנוןמבזקים

נסראללה: "האויב שוב עושה טעות והמטרה שלו לא תושג"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, נושא בשעה זו (שבת) נאום לרגל "יום הקדושים של חיזבאללה", ואמר כי "ישראל מבצעת פשעי מלחמה נגד עזה בהפצצה בלתי פוסקת על הרצועה הנצורה מאז ה-7 באוקטובר. היא תוקפת בפומבי ובאופן שערורייתי בתי חולים באמתלות שווא, בתי ספר, מסגדים וכנסיות וגרמה למספר רב של הרוגים, רובם נשים וילדים. זה מבטא את רוח הנקמה שאין לה גבולות ואת טביעת האצבע של היישות הזו".

"יש עוד היבט שנאמר ע"י מספר פקידים ציוניים, וכאן הם טועים בחישוב." המשיך נסראללה, "אומרים שלכל ההרג, הטרור והאכזריות הזה יש מטרה. אחת המטרות הבסיסיות שהאויב רוצה היא להכניע לא רק תושבי עזה, אלא גם את העם הפלסטיני והלבנוני ועמי האזור ולהפיל את הרצון לדרוש זכויות לגיטמיות ולייאש אותם מהאופציות של איתנות והתנגדות. המשטרה שלהם לומר לפלסטינים "שכחו מאדמותיכם, מהאסירים שלכם וממקומותיכם הקדושים" ובזמן שהם משמידים את עזה הם פונים ללבנון ואומרים להם "תראו, תושבי לבנון, מה קורה בעזה", כאן האויב שוב עושה טעות והמטרה שלו לא תושג".

לדבריו, "הישראלי הוא זה שחייב להתייאש וצריך לדעת שמשרידי הקדושים יצמחו דורות שיפתחו בהתנגדות חזקה יותר באמונה, אמיצה יותר ונחושה יותר להתנגד לכובש ולהרחיק אותו ממנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נסראללה אמר כי "מי שיכולה לעצור את התוקפנות היא אמריקה, שמנהלת בעצמה את התוקפנות הזו. אף אחד בעולם כבר לא תומך בהמשך התוקפנות מלבד הממשל האמריקאי והנספח לממשל האמריקני. כל הלחץ חייב להיות מופנה כלפיה. האמריקנים הודו שהיו 46 תקיפות על בסיסיהם בסוריה ובעיראק, וש-56 חיילים נפצעו. אם האמריקנים רוצים שהמבצעים האלה נגדם ייפסקו, עליהם להפסיק את התוקפנות נגד עזה"

נסראללה גם מאיים שימשיך בפעולות הצבאיות כנגד ישראל, "את המדיניות שלנו במלחמה הזו אתם רואים בשטח. אין ערך למילים אלא על המעשים. היום עשינו שימוש בפעם השנייה ברקטת ברכאן. רקטות אלו הן בעלות ראש נפץ של 300-500 קילו. אנחנו נמשיך בפעילותינו הצבאיות שהתגברו במהלך הימים האחרונים. אנחנו נמצאים בקרב של איתנות, סבלנות וצבירת הישגים וזה הזמן שההתנגדות והעם צריכים להתאחד כדי להביס את האויב. האויב התבלבל, והבלבול הזה בא לידי ביטוי בהצהרות הסותרות של נתניהו. הבלבול של נתניהו ושר הביטחון שלו והצהרותיהם המשתנות מוכיחים את חולשת הישות."

מזכ"ל חיזבאללה אמר כי "ההתנגדות האסלאמית הודיעה רשמית לאויב הישראלי כי היא לא תסבול פגיעה באזרחים והוכחנו את העמדה שלנו בפעולתנו ההירואית. למעלה מ-350 פצועים ואזרחים הגיעו לבית חולים אחד בגליל, בצפון פלסטין הכבושה. בשבוע שעבר, היינו עדים לפגיעה באזרחים ובאחד מכלי הרכב של צופי המסר האיסלאמי. ההתנגדות האסלאמית הגיבה במהירות וללא היסוס לפשע בעיינתה, והודענו לאויב שלא נסבול פגיעה באזרחים כלל. מדי יום, אנו מכניסים מספר מל"טים לשטח פלסטין הכבושה הצפונית, ללא תלות במל"טי התקיפה."

עוד אמר נסראללה: "היום אנחנו ממשיכים לפעול בחזית הזאת. יש פעולות שאנחנו לא מדברים עליהם, למשל חדירה של מל"טים לאיסוף מודיעין בישראל שהגיעו לחיפה ולעכו. חלקם חוזרים וחלקם לא חוזרים. חלק אנחנו לא רוצים שיחזרו כי זה מתיש את מערכות כיפת הברזל והפטריוט. זה קורה כל יום. כל יום מל"ט, שניים, שלושה חודרים לישראל לאיסוף מודיעין. זו הדרך שלנו באופן כללי ואנו בודקים ומעריכים מיום ליום ונמשיך בלחץ מחזית דרום לבנון."

Back to top button