מבזקיםצבא וביטחון

אנושיים ומוסריים: צפו בלוחמי צה"ל מעניקים סיוע הומניטרי לתושבי עזה

כוחות צה"ל ממשיכים לפעול בכל העוצמה על מנת להשיג את מטרות המלחמה שהציב הדרג המדיני שהן חיסול יכולותיו הצבאיות והשלטוניות של חמאס והחזרת כל החטופים הישראליים לבתיהם.

צה"ל טיהר את צפון רצועת עזה והודיע כבר לפני מספר ימים כי חמאס איבד את השליטה על האזור. מאות אלפים מתושבי רצועת עזה התפנו בימים האחרונים דרך המסדרון ההומניטרי דרומה על אף הקשיים הרבים שאיתם נאלצו להתמודד. חמאס ניסה בכל דרך למנוע את התמונות שיוצאות מרצועת עזה של מאות אלפים המנופפים בדגלים לבנים וצועדים דרומה. תושבים בעזה העידו על מקרים שחמאס ביצע ירי לעברם ואיים עליהם שלא לעזוב.

צה"ל פתח מסדרון הומניטרי לתושבים ואף הציב אבטחה הכוללת טנקים ורכבים משוריינים לאורכו על מנת למנוע מחמאס לטבוח בבני עמו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפעיל החברתי, יוסף חדאד פרסם היום תמונה שבה נראים מחבלי חמאס כפותים ומאחוריהם דגל ישראל. "מחבלי חמאס כנועים בלב עזה עם דגלי ישראל מעליהם… תראו אתכם עכשיו מושפלים, עלובים, חלשים… אתם הבאתם את זה על עצמכם!", כתב בעמוד ה-X (טוויטר) שלו.

סרטון נוסף שיוצא מרצועת עזה והופץ ברשתות החברתיות מראה את האנושיות והמוסריות שיש לחיילי צה"ל היקרים שלנו, זאת בשונה מתתי-האדם, מחבלי חמאס-דאעש שביצעו את הטבח ב-7 באוקטובר.

בסרטון נראים חיילי צה"ל מגדוד 17 שמעניקים סיוע הומניטרי לתושבי צפון רצועת עזה שהתפנו מבתיהם. הלוחמים הביאו להם שתייה, אוכל ורופא בדק אותם בשטח.

"אנחנו לא כמוהם, את הנשים ואת הילדים שלהם אנחנו נפנה מאזור הלחימה. אנחנו נתקוף ונשמיד את החמאס ואת כל התשתיות שלו. על מה שהם עשו לנו ב-7 באוקטובר לא יהיה פה זכר לחמאס הזה ותיזכרו אנחנו לא כמוהם", אמר לוחם צה"ל.

בכתבה נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button