מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו בתיעוד: המשטרה סיכלה פיגוע ליד תחנת רכבת סבידור בתל אביב

הותר לפרסום (שני) כי ערנותם של שוטרי תחנת לב תל אביב הובילה לסיכול פיגוע דקירה סמוך לתחנת רכבת סבידור, לאחר שעצרו שני חשודים תושבי אום אל פאחם עם סכינים על גופם. שוטרי מחוז תל אביב פועלים בשבועות האחרונים מסביב לשעון לחיזוק תחושת הביטחון, לצד טיפול באירועי נפילות רקטות ואירועים בטחונים שונים, המצריכים תגובה מידית בשטח.

לפני עשרה ימים שוטרי תחנת לב תל אביב שעסקו בפעילות מבצעית מוגברת, הבחינו בשני נערים שהולכים בצורה מחשידה על רחוב דרך נמיר פינת פרשת דרכים בת"א, לאור החשד ניגשו השוטרים לעבר החשודים והחלו לתשאל אותם לפשר מעשיהם באזור. במהלך הבדיקה בוצע חיפוש על שני החשודים, תושבי אום אל פאחם ונתפסו שני סכינים על גופם של השניים שהועברו לחקירה.

חקירת האירוע הוטלה ע"י היחידה המרכזית של מחוז תל אביב והשב"כ, שהחלו באיסוף ממצאים וחקירת שני החשודים. כאמור, מהחקירה עולה כי על פי החשד, שני החשודים תלמידי בית ספר בגיל 14, יצאו מביתם באום אל פאחם עם תיקי בית ספר בבוקר האירוע ועלו על אוטובוס לכיוון תל אביב, כאשר כל אחד מהם מחזיק בתיק בית הספר סכין, במטרה לכאורה לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עלה מהחקירה, כי השניים ירדו מהאוטובוס באזור דרך נמיר והלכו רגלית לקרבת מקום, הניחו את תיקי בית הספר בצד, עזבו את המקום ולאחר מכן חזרו לתיקים והתחמשו בסכינים שהוציאו מתוך התיקים, תוך שהם מסליקים את הסכינים על גופם. באותה עת, שוטרי תחנת לב תל אביב שעסקו בפעילות מבצעית, הבחינו בחשודים וסיכלו את התכנון לביצוע פיגוע דקירה לכאורה.

שני החשודים הועברו לחקירה ביחידת ימ"ר תל אביב ובשיתוף השב"כ הוטל על החקירה צו איסור פרסום שהותר היום עם פרסום הצהרת התובע.לאחר שמעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, בחשד לניסיון רצח בנסיבות של טרור ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום חמור.

סיכול פיגוע - תל אביב - משטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button