מבזקים

עשרות עובדים סוציאלים: לשלול את רישיון העובדת הסוציאלית מחה"כ יאסין

עשרות עובדים סוציאלים לשר הרווחה: שלול את רישיון העובדת הסוציאלית מחברת הכנסת יאסין. לפני שבוע, בראיון לערוץ הכנסת, אמרה ח"כ אימאן ח'טיב יאסין: "לא שחטו תינוקות ולא אנסו נשים". אמירתה עוררה סערה ציבורית וגינויים רבים. כעת עובדים סוציאלים יצאו בקריאה לשלול מחברת הכנסת את רישיון העובדת הסוציאלית שלה.

במכתב אשר הוגש לשר הרווחה, מר יעקב מרגי נכתב: הטבח הנורא שהתרחש בישראל בתאריך 7/10 הותיר אותנו המומים וכואבים. כמי שנמצאים יום יום בחזית המענה הרווחתי וביתר שאת בתקופה זו, בה רבים מאיתנו מסייעים למשפחות רבות אשר איבדו את היקר להם מכל, לפצועי נפש וגוף, ולרבים אחרים שנפגעו כתוצאה מהטבח הגדול בתולדות מדינת ישראל, ובייחוד למשפחות אשר איבדו את ילדיהם הרכים, ובמקרים אחרים, אשר קרובות משפחתם נאנסו ונרצחו. אנו קוראים לשלול את רשיון העו"ס של ח"כ אימאן ח'טיב יאסין, אשר בראיון לערוץ הכנסת הכחישה את שהתרחש בשבת שמחת תורה, לדבריה "לא שחטו תינוקות ולא אנסו נשים".

עוד כתבו העובדים הסוציאליים: "לאמירתה הקשה והכחשת הזוועות יש משמעות איומה ואף ניסיון להפחית ממעשיהם של מחבלים ארורים.כמי שמחזיקה ברשיון עו"ס, היא התנהגה בדרך שאינה הולמת את המקצוע ואף עברה על כללי האתיקה המקצועית.אישה כזו אינה ראויה להיכלל ברשימות העובדים הסוציאלים, אשר דואגים לרווחתם של אזרחי מדינת ישראל באכפתיות, במסירות ומתוך אחריות לחברה הישראלית כולה. אשר על כן, הנך מתבקש לשלול רישיון העו"ס שלה בהקדם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עובדים סוציאלים אשר חתמו על המכתב מסרו: "הזדעזענו לשמע הדברים. הכחשת הזוועות חמורה מאוד כשלעצמה, בייחוד בימים אלה בהם נחשפים עוד ועוד תיעודים ועדויות לטבח הנורא שעבר עלינו. תינוקות תמימים נשחטו, נשים ונערות נאנסו. אישה כזו לא יכולה לשמש חברת כנסת ורישיון העובדת הסוציאלית שלה צריך להישלל ממנה בהקדם. זה מעט מן הצדק המגיע לחברה הישראלית".

כנסת - חברת הכנסת אימאן ח'טיב יאסין
צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

Back to top button