חדשות הארץמבזקים

ראש הממשלה לגדוד קרקל: "זה לא 'מבצע', זה לא 'סבב' – זו מלחמה עד הסוף"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ב') את לוחמות ולוחמי גדוד קרקל, באחד משטחי הכינוס הסמוכים לגדר הרצועה וקיבל סקירה על פעילות הגדוד ביום שבת של ה- 07.10 וכיצד לוחמי הגדוד, בפיקוד מג״דית קרקל ומח״ט פארן, לחמו ביישובי דרום העוטף. רה"מ נתניהו שמע כיצד הגדוד לחם אל מול עשרות רבות של מחבלים והרג עשרות, וציין כי "זהו הישג לא רגיל".

ראש הממשלה נתניהו: "הישג בלתי רגיל, באמת אדיר, אין מילים. אני חושב שמה שעשיתם פה – אתם פשוט הכרעתם פה את הקרב. לוחמות ולוחמים, בתעוזה ותושייה בלתי רגילה. כל הכבוד לכם, זה אומר המון. ממצב הכי גרוע שיכול להיות להפוך את הקרב, זה אומר המון. זה מה שאנחנו עושים עכשיו גם כן עם הכוחות בפנים. זה לא 'מבצע', זה לא 'סבב' – זו מלחמה עד הסוף. חשוב לי שתדעו את זה. זה לא מן השפה אל החוץ, זה מהלב ומהשכל החוצה. אם אנחנו לא גומרים אותם – זה יחזור. מה שעשיתם פה זה מופת, פשוט מופת. אני מתרשם מאוד מהמהירות, מהתושייה, מההתגייסות, מהגבורה ומההכרעה. פשוט הכרעתם פה את הקרב, זה אומר הכל. כל הכבוד לכם".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "אני בא עכשיו מהגדס"ר הבדואי, אתה רואה שם יהודים ובדואים נלחמים כתף אל כתף, כמו שאתם נלחמים כאן, לוחמות ולוחמים כתף אל כתף. זה דבר אדיר, עם זה אנחנו מנצחים וממשיכים הלאה. אני פשוט מלא התפעלות ממה שעשיתם, זה עוד ייכתב ויירשם הרבה שנים. אתם מספיק צעירות וצעירים כדי שגם הילדים שלכם והנכדים שלכם ידעו את זה. כל הכבוד לכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לראש הממשלה התלווה מזכירו הצבאי אלוף אבי גיל והביקור התקיים בנוכחות מאוג 80, תא״ל איתמר בן חיים, מח״ט פארן, אל״ם שמר רביב, מג״דית קרקל סא״ל אור בן יהודה, מספר לוחמים של הגדוד ומספר לוחמות הטנקים שתחת הגדוד.

קרדיט: רועי אברהם /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ
חרבות ברזל- ביבי בגדוד קרקל
קרדיט: קובי גדעון /לע"מ

Back to top button