חדשות הארץמבזקים

לאחר 38 ימים שנחשבה לחטופה, זוהתה גופתה של ויואן סילבר מקיבוץ בארי

אחרי 38 ימים, מאז אותו יום שבת שביצעו מחבלי חמאס את הטבח המזעזע ב-7 באוקטובר, הלילה (שלישי) הותר לפרסם כי זוהתה גופתה של ויואן סילבר.

ויואן סילבר, בת 74 נרצחה בביתה שבקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר. בתחילה חשבו שנחטפה על ידי מחבלי והיא מוחזקת בידיהם ברצועת עזה, אך כאמור היום כאמור הודיעו למשפחתה כי היא איננה בין החיים.

ויויאן הייתה פעילת שלום במשך שנים ארוכות וייסדה את תנועת "נשים עושות שלום" וארגון "אג'יק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ויואן סילבר
צילום: באדיבות המשפחה

בארגון אג'יק ספדו לה: "הארגון אבל ומרכין ראשו עם קבלת הבשורה הקשה כי אותרה גופתה של ויויאן סילבר והיא איננה בין החיים. התפללנו במשך 38 ימים, מרגע שנותק עמה הקשר ביום שבת הנוראי של ה7.10, לסוף אחר. ויויאן שייסדה את אג'יק ובמשך שנים רבות הייתה למנכ"לית שותפה בארגון, ליוותה את הארגון ואת פועלו גם לאחר שעזבה והייתה חברת הוועד המנהל שלו ופעילה בו עד יומה האחרון."

"היא הייתה אשת שלום ופעלה להשיגו באינספור דרכים." הוסיפו בארגון אג'יק, "אנו שולחים תנחומים למשפחתה, לחבריה ולמכריה, ומבטיחים להמשיך את דרכה לשותפות ערבית יהודית שוויונית וצודקת."

בתנועת "נשים עושות שלום" כתבו בעמוד הפייסבוק: "ויויאן שלנו, אשת השלום, נרצחה בביתה בבארי ב-7.10. הלב שלנו נשבר לרסיסים."

אחראית חופש העיתונות בארגון העיתונאים בישראל, ענת סרגוסטי ספדה לה: "‏צער ואבל כבד. ‏ויויאן סילבר נרצחה בביתה בבארי. ‏רק היום זיהו את הגופה שלה. ‏אישה של חמלה ואנושיות ומחויבות אינסופיים, עמוקים ומתמשכים לשותפות יהודית-ערבית ולשלום. ‏כן. שלום. ‏עוד קורבן מיותר של מחדל בלתי נתפס".

Back to top button