מבזקיםפוליטי / מדיני

השרה סטרוק בסיור יישובים בצפון: "מחויבת להתיישבות הכפרית באשר היא"

שרת ההתיישבות אורית סטרוק קיימה היום (שלישי) סיור בישובים חקלאיים בצפון, לפגוש מקרוב את המתנדבים בחקלאות שמפעיל חמ"ל המשרד.
מאז פרוץ המלחמה פועלים כלל הארגונים של משרד החקלאות: השירות הלאומי, המכינות הקדם צבאיות, והגרעינים המשימתיים לחיזוק החוסן בעורף, ולאחרונה מפעיל משרד ההתיישבות חמ"ל מיוחד המנתב צעירים ובני נוער להתנדבות בתחום החקלאות, בתיאום עם חמ"ל משרד החקלאות.
בין היתר ביקרה השרה במושב כפר שמאי, שם פגשה – בנוסף לחקלאים בני המושב, ולבנות המדרשה מנוף הגליל ובנות בני עקיבא מכרמיאל שהגיעו להתנדב, גם את מנכ"ל תנועת המושבים עמית יפרח.

סיור - צפון הארץ - שרת ההתיישבות - אורית סטרוק
צילום: דוברות משרד ההתיישבות
סיור - צפון הארץ - שרת ההתיישבות - אורית סטרוק
צילום: דוברות משרד ההתיישבות

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק: "כשרת ההתיישבות, אני מחויבת להתיישבות הכפרית באשר היא, ובימים אלה של מלחמה היכולת לפתור חלק מהקשיים של ההתיישבות הכפרית, תוך שימוש במשאבים מהצד השני של המשרד – המשימות הלאומיות, היא יכולת שמוטל עלי למקסם. לכן הקמתי את החמ"ל שמניב תוצאות מצוינות בשטח. טוב לפגוש מקרוב רמה גבוהה מאד של מחויבות ורצון לתרום, וחיבור מצוין בין החקלאים, המתנדבים והפעילים שלנו, ראשי תנועות ההתיישבות, ומשרדי הממשלה. בע"ה יחד ננצח.

מנכ"ל תנועת המושבים עמית יפרח: "אני רוצה להודות לשרה סטרוק על הסיור שלה ביישובים החקלאיים בצפון, הביקור הזה הוא המשך לעבודה המשותפת שלנו בשגרה מאז הקמת הממשלה. אנו נרתמים לחזק יחד את יישובי הצפון לטובת החוסן הלאומי ובטחון המזון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סיור - צפון הארץ - שרת ההתיישבות - אורית סטרוק
צילום: דוברות משרד ההתיישבות

Back to top button