מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון: חמאס איבד שליטה בצפון הרצועה, חשפנו 500 פירי מנהרות"

שר הביטחון יואב גלנט מסר הערב (שלישי) הצהרה לתקשורת ביום ה-39 למלחמה "חרבות ברזל" ברצועת עזה.

שר הביטחון מסר כי כוחות צה"ל השתלטו באופן מלא על צפון רצועת עזה ובמרכזה, במיוחד בעיר עזה. לדבריו, הכוחות הצליחו לגלות עד כה 500 פירי מנהרות חלקם עם הסתעפויות לבית ספר או בית חולים.

השר גלנט אמר כי אישר לצה"ל להמשיך ולהתקדם בפעילות ברצועת עזה ולהשלים את המשימות ובהן החזרת החטופים. "אנחנו מחויבים לשתי מטרות. לנצח את חמאס ולהחזיר את החטופים. כשלחצתי לביצוע התמרון אחת הסיבות הייתה להגביר את הלחץ על חמאס. במצב הזה עולות אפשריות ואני מקווה שהן ינוצלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על עסקת החטופים אמר: "אני מציע שכל מה שנוגע לתהליכים של פעולות עתידיות – נשאיר אותן כך. בעניין הזה טוב שיהיה רב הנסתר על הגלוי." והוסיף, "איזה זכות יש לנו להפסיק את הלחימה כל עוד האנשים שלנו מוחזקים בידי המפלצות האלה?".

שר הביטחון הבהיר כי התמרון יימשך חודשים ארוכים והוא יכלול גם תמרון בדרום הרצועה, " נפרק את החמאס בכל מקום שהוא נמצא. חמאס הולך ונשחק. זה נכון בצפון הרצועה וזה ימשיך להתקיים. הבקענו את קווי ההגנה והביצורים של חמאס מצפון ומדרום – הכוחות הגיעו אל מרכז העיר. אנחנו שולטים בכל התווך העילי והמרכזי של רצועת עזה בצפון הרצועה, ובמיוחד בעיר עזה.".

צפו בהצהרת שר הביטחון יואב גלנט:

Back to top button