חדשות הארץמבזקים

שר החוץ אלי כהן ומשפחות החטופים נפגשו עם עשרות שגרירים

מחזקים את התמיכה הבינלאומית לשחרור החטופים. שר החוץ אלי כהן ומשפחות החטופים קיימו תדרוך לשבעים שגרירים למוסדות האו״ם בג׳נבה. המטרה לשמר את התמיכה בישראל ולהפעיל לחץ להחזרת החטופים. בתדרוך הציג שר החוץ את פעילות ישראל מאז טבח ה-7 באוקטובר ואת מטרות המלחמה שפרצה בעקבותיו.

בתדרוך השתתפו בני משפחות החטופים: עופרי ביבס לוי, אחותו של ירדן ביבס שנחטף לעזה עם רעייתו שירי ושני ילדיהם אריאל בן 4 וכפיר בן 10 חודשים, אילן רגב, אביהם של מיה ואיתי שנחטפו מהמסיבה ברעים, עידית אוהל, אמו של אלון אוהל שנחטף מהמסיבה ברעים ואיילת סווטיצקי ביתה של חנה פרי ואחותי של נדב קופלוול. בני המשפחה סיפרו על יקיריהם ונסיבות חטיפתם וקראו לשגרירים לפעול באופן נחוש במטרה להביא לכך שהארגונים הבינ״ל יגיעו לבקר את החטופים ולגבש קואליציה בינל שתביא לשחרורם המיידי.

שר החוץ אלי כהן: "על העולם לדעת מה קרה בשבעה באוקטובר ולהתאחד לתמיכה במאבק של ישראל לחיסול החמאס בעזה ולהשבת החטופים. ישראל נלחמת בעזה מול ארגון טרור רצחני הגרוע מדעאש, וזו מלחמה שאנחנו חייבים לנצח, לא רק עבורנו, אלא עבור העולם המערבי כולו. שמענו מהשגרירים הרבים כי התמיכה הבינ״ל בישראל ממשיכה להיות רחבה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תדרוך - שגרירים - חטופים - משפחות - שר החוץ כהן -
צילום: משרד החוץ
תדרוך - שגרירים - חטופים - משפחות - שר החוץ כהן -
צילום: משרד החוץ
תדרוך - שגרירים - חטופים - משפחות - שר החוץ כהן -
צילום: משרד החוץ

Back to top button